☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2017年9月11日星期一

晚晚一覺瞓天光! 我的Koala床褥

晚晚一覺瞓天光! 我的Koala床褥

之前瞓開張床褥差不多瞓左十年,瞓到D彈弓鬆哂,轉個身都有彈弓怪聲,仲要腰骨痛,兩公婆日日都唔夠精神返工....

不過呢2個月我地換左張新床褥啦!




呢張Koala床褥來自澳洲,在 hk.koala.com 訂來送到屋企,佢同一般床褥不同,來到是一個長方形紙箱~


打開見到是一張壓縮左的床褥捲著。。。

皮皮好興奮佢不停幫手幫我拆床褥啊~~~



打開就是這樣,床褥真空處理壓得扁扁的,佢比一般乳膠或彈弓床褥輕身,所以自己換床褥是很容易的事~


張床明明係我瞓但阿仔仲開心過我><


只要把整個壓縮床褥放在床架上,再剪開膠袋,床褥會自動漲起來,好神奇呀!

我的是雙人呎吋床褥,與我的床架剛好配合!





買Koala床褥會送一隻樹熊公仔,因為每買一張床褥,Koala會收養一隻小考拉(樹熊),為大自然出一分力~




我喜歡這張Koala床褥能帶來冬暖夏涼的舒適感,床套仲可以拆出來清潔~




皮皮好中意瞓我地張床,因為實在太舒服啦~仲好中意在床上彈彈跳!好在Koala床褥是超彈性,有10年無塌陷保證,點跳都不會陷下去~



我同老公瞓左呢張床2個月,最初其實有點擔心張床究竟好唔好瞓,因為Koala唔同購買傳統買床褥的模式

平時買床褥是在百貨公司櫃位或專門店試瞓,躺著感受一下感覺而決定是否購買;

而今次Koala床褥是在網上訂購的,之前完全沒有試躺過

Koala有一個120天試睡服務,如果真係瞓過唔啱,Koala會無條件退貨和免費收返張床褥,

我想就算老公唔中意,都可以換過其他的

但。。。怎知瞓左一星期真的一試愛上!

Koala床褥真係好舒服好好瞓!

Koala特有的零干擾技術 ( Zero Disturbance Technology™ ),就算你的伴侶點反瞓都好,都唔會影到另一半,我唔知自己係咪太熟睡,我真係唔知我老公有冇轉身>O<,即係同一張床,都唔會打擾到大家,所以時常一覺瞓天光!

另外Koala床褥不太軟,也不太硬,Koala床褥輕輕的承托著您的腰背部,瞓醒唔會腰骨痛!

脊骨健康好左,精神好左,個人都冇咁攰~

原來一張床褥對生活有很大影響力,有好瞓既床身體都好些~

兩公婆都少左為睡眠問題而爭執,因為兩個都瞓到成隻豬咁啦~~(哈哈)

有興趣可以到 hk.koala.com 了解更多,包送貨架!










試用產品及產品說明由品牌提供。



關於daidai & pipi

博客:
Beauty Exchange .  she.com . elle . WeShare . ubeauty .  Miniwise

Instagram:daidaipipi


沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails