☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2017年7月21日星期五

手機看盡港台日最HIT雜誌 @「MZ+當期雜誌」+2017書展情報




手機看盡港台日最HIT雜誌 @「MZ+當期雜誌」+2017書展情報




雖然而家網上資訊好發達,但我仍很喜歡看雜誌!近來有不少雜誌已轉到網上版,今次分享呢個手機APPS有齊香港、台灣和日本最HIT最新的雜誌!





應用APPS「MZ+當期雜誌」可在手機或平板上足本看你喜歡的即期 雜誌,隨點即看,啱晒在上下班途中、休閒消遣時看雜誌,隨時隨 地都睇到!此外亦有離線閱讀功能,只需在流動裝置中預先下載你 想看的雜誌,之後即使在沒有網絡的環境中,特別是身在外地,無 需花費高昂的數據費,亦可隨時看到喜愛的雜誌。






我自己睇左「MZ+當期雜誌」一段時間,選擇真是多不勝數!包含超過350種港台日雜誌,全部與零售版同步上市!我幾鍾意佢保留了雜誌的精美圖文排版,只要滑動手機或平板電腦,就如看實體雜誌的一樣,一頁一頁地揭,好休閒的~






如果覺得字太細粒?「MZ+當期雜誌」的最新獨家技術可做到圖文分開,就好似平時睇網頁的一樣,清晰明確~

不如睇下我有咩心水選擇啦~! 



好中意扮靚既我,「女性時尚」呢部份最啱我,日雜時尚雜誌好好睇!最新嘅ViVi和Mina都有!







港版Marie Claire有齊哂近三年咁多期,真係好抵睇,平時買一本都$50架~






今年好多姊妹結婚,有不少日本及本地婚紗雜誌可以在「MZ+當期雜誌」APPS睇,攞多D婚禮造型靈感~



MZ+當期雜誌」除左媽媽,連小朋友都照顧埋,估唔到有《兒童快報》睇!可以同孩子齊齊睇,增進親子話題!




香港人最中意去旅行,還記得去年公共圖書館公佈全港借閱最多嘅書是日本旅遊書,MZ+當期雜誌」呢度有多個國家的旅遊書,唔洗去圖書館同人爭崩頭!

我覺得在手機看旅遊書呢件事是超正的,去旅行唔洗拎住又厚又重的旅遊書,只要下載好書本便能拎住手機隨時睇,超實用!




還有多本旅遊雜誌,隨時update最新旅遊資訊,食玩買都最潮最in!我都要好好計劃下一個旅行~~~





而家就即刻download 「MZ+當期雜誌」啦!一個月費就可以全家共享,老公睇佢嘅電腦/時事雜誌,我就睇我嘅時裝/飲食雜誌,小朋友就睇兒童雜誌啦!仲有去旅行可以睇埋旅遊書,慳返好多錢呀!而且好環保,唔洗特別去買書,看了一次又不看。。。





而家佢地在書展有攤位,書展期間有「MZ+當期雜誌」訂閱優惠,MZ+當期雜誌」最新、熱門香港及台灣當期雜誌$550一年/$900二年

訂1年每月平均$46,訂2年每月只係$37.5 !真係咁嘅價錢可以睇盡最新及過期雜誌和旅遊書便宜到不得了!大家去書展不容錯過,但去唔到書展都可以訂閱,即到Google Play/Apps Store下載「MZ+當期雜誌」。

比少少雜誌/書本LIST比大家參考一下:


香港:
壹週刊、PCM電腦廣場、車王雜誌CarPlusPCStation Men’s UNO MR雜誌、CEOCAPITAL資本雜誌、Hongkong Walker等熱門香港雜誌,各款最新女模寫真攝影集及I Can旅遊書系列最新版。



台灣:
台灣壹週刊、GQTaipei Walker、時報周刊、新新聞、Motor汽車百科、AUTO ONLINE汽車線上情報誌、周刊王、食尚玩家、Bon Voyage一次旅行,及各款最新台模寫真攝影集等。



日本:
日版ELLEBAZAARRUNNINGBicyleClubRiders ClubRC World、趣味的文具箱、婦人畫報……





《2017香港書展》
日期: 201771925
地點: 香港會議展覽中心 

點閱串流科技(亞洲)有限公司
類別:電子書及電子學習資源
攤位號碼:  1A-C37

網址:  http://www.magv.com   









試用產品及產品說明由品牌提供。



關於daidai & pipi

博客:
Beauty Exchange .  she.com . elle . WeShare . ubeauty .  Miniwise

Instagram:daidaipipi

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails