☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2017年6月24日星期六

米芝連一星「蔦」




我地一家都係拉麵狂,超中意食拉麵🍜
上星期我地去左米芝連都話好好食嘅拉麵店「蔦」
一家三口一人一碗醬油拉麵~
「蔦」的拉麵特別加入黑松露,提升湯底的鮮味,整間拉麵店都藴釀著松露清香,真是吃拉麵的另一境界~
起初諗住阿皮實食唔哂所以點餐冇追加麵底
點知食下食下,自己一條友仔食哂成碗拉麵😵
一路食一路話好Yummy! 仲話全世界最好食的食物是 #拉麵 🍜🍜🍜😂

特別鳴謝皮爸在大雨下🌧排隊,我和皮皮則躲在對面商場門口避雨,期間商場的CS小姐問我想到哪?我超不好意思說我來避雨(真是搞搞震冇幫襯)怎知她對我說:「我有睇你個blog架!」😲😲😲哪一刻我真的有點受寵若驚,竟然有街上的人對我說看我的blog😱因爲我成日都以為冇人睇🙈🙈🙈

就這樣,謝謝你們常常看我的無聊小事,心裏真的很高興❤️















蔦 (銅鑼灣)
銅鑼灣登龍街18號V Point地下2號舖

#你條友仔竟然食哂碗拉麵
#米芝連一星
#人棄blogger 
#心情很溫暖謝謝你們 ❤️









關於daidai & pipi

博客:
Beauty Exchange .  she.com . elle . WeShare . ubeauty .  Miniwise

Instagram:daidaipipi




沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails