☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2017年6月20日星期二

Andrex皇冠濕廁紙





前兩日睇到篇報導說有超過4成小朋友升小一的時候大便後未識自行清理🙀

我地在阿皮K3時已經教佢自己抺PP的了!😲


講樣搞笑野你知😏,有次我發現阿皮幾日都冇便便,於是問佢:「阿皮,你有冇去便便架?」

皮說:「有呀!上數學堂時去左啦!」

媽:「咁你有冇帶廁紙架?」

皮:「我衝去果時真係唔記得,好在阿Sir叫住我帶廁紙咋🤣


專家話平時我地上完廁所一定會洗手👏🏻,所以便便完都最好用濕紙巾抺下PP,「先乾後濕」,咁就最有效清潔,帶走99.9%大腸桿菌👾,也不殘留便便在底褲仔度~


Andrex皇冠濕廁紙不含酒精及化學劑,細心呵護幼嫩肌膚,媽媽我至like佢用完可以直接掉馬桶,唔怕塞廁所🚽


小學生識得自己自行清潔大便💩真係好重要!


#皇冠濕廁紙 #AndrexHK #乾加濕PatPat更乾淨






試用產品及產品說明由品牌提供。



關於daidai & pipi

博客:
Beauty Exchange .  she.com . elle . WeShare . ubeauty .  Miniwise


沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails