☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2017年6月22日星期四

[葆露絲] 3折入手好時機!


[葆露絲] 3折入手好時機!



最近葆露絲在銅鑼灣恩平道開了新店,為配合新店開業, 全線分店舉行低至3折優惠! 

有好多款都好抵著,值得趁機入手啊,來看看我的心水推介啦~




我著過幾款葆露絲不同的胸圍,最最最中意Slim Bra!修哂背部嘅肥肉,將副乳的肉推到胸前,看起來瘦點,亦好有睇頭(^з^)-☆

而家買一送一,亦有些是3折價,我都要買返2個更換啊!










仲有其他款式都係幾百蚊起,之前我分享過葆露絲的內衣是超襟著,一個胸圍著1-2年都得!識揀梗係揀著功能內衣啦!



最近見到葉翠翠生完BB著葆露絲修身,一個月就可以瘦返到未生之前真係好強呀!


自問唔係明星不是天生瘦底,真的沒辦法可以瘦得咁快(//////) 但葆露絲功能內衣的確能把產後身型修至最fit狀態,懶惰的我真是零運動的,只是每天持之以恆穿功能內衣修至最均等的身型,無做療程無運動無節食零藥物下3個月開始見瘦身效果!真是好啱我這類懶鬼,葆露絲萬歲!(≧≦)





妳也來跟我一起體驗葆露絲功能內衣的好處啦!

只要你到任何一間葆露絲分店,說是「daidai(大大)」的讀者/朋友仔,及我的會員號碼是 888-00003 就可以用$1000現金券全單8折





想得到Bonluxe葆露絲的最新資訊,可登記成為網友 (http://www.bonluxe.hk/registration.php)

或者Like Bonluxe葆露絲 Facebook專頁 (www.facebook.com/bonluxe)





相關BLOG:

[葆露絲] 孕媽媽身型要靚!






關於daidai & pipi
Daidai & pipi 的快樂魔法
博客:
Beauty Exchange .  she.com . elle . WeShare . ubeauty .  Miniwise

Instagram:daidaipipi



沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails