☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2017年5月9日星期二

東京人氣甜品:Butter Butler焦糖白雪饀餅








今個月SogoThankful week,真是好想去Shopping 👜

之前同大家分享過銅鑼灣Sogo超市重開,有好多間食店新開,仲有好幾間係首度來香港開店~

其實間間都好吸引,選擇困難下我先試來自 #東京人氣甜品 Butter Butler 焦糖白雪饀餅 
我地皮家係甜品控,呢個饀餅好好味!

佢係凍食嘅,外面一層是曲奇餅底,脆卜卜!內餡上下兩層包住意大利軟芝士,超香滑!中間仲夾住微苦焦糖,表面還有焦糖醬添!多重口感超正!

我係勁中意芝士和好like焦糖,呢個cake啱哂我心水,而家睇返d相就想再食過~皮皮都話Yummy Yummy(^з^)-☆

我解凍左3小時,口感會細滑柔軟點;店員說解凍2小時的話質感會似雪糕,一於Thankful week再去買多個黎食啦!





















https://www.facebook.com/butterbutlerhk/


#甜品控  #好好味 #太饞嘴 #再食肥過部電單車 







關於daidai & pipi

博客:
Beauty Exchange .  she.com . elle . WeShare . ubeauty .  Miniwise

Instagram:daidaipipi


沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails