☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2017年4月11日星期二

[試用] ERiiS • 7日救髮神水




之前在冬季時不知是否開水太熱洗頭,所以令到頭皮好痕,又好多頭皮,又掉好多頭髮,每次洗完頭都令到去水位塞住,見到甩咁多頭髮真是令我好憂心苦惱,我會唔會變地中海架???

呢個月我轉用左意大利 ,佢係一支意大利科研研製,專為女仕設計嘅洗頭水,佢嘅配方係非藥性草本成份,無SLS/SLES、Paraben防腐劑、起泡劑、矽和鎳等等化學物質,有助急救被堵塞的髮囊, 令頭髮可以重生! 







做女人的確好大壓力,工作、家庭,又唔夠營養,或者用錯洗髮產品,都會產生脫髮。。。

幸好我用左一星期 「ERiiS • 7日救髮神水」 已經感到掉少了很多頭髮!雖然佢加水後的泡量不多,但郤可以洗到頭皮好乾淨,我唔再頭痕,唔再成日R頭,也不再有雪花頭皮,見到頭皮健康了很多,髮質亦柔順清爽~!最驚喜是每次洗頭後浴缸的水去位不再堵塞,梳頭時又少了頭髮脫落,真的安心很多~

我可以繼續安心地留長我的頭髮,也繼續入貨,保持我的頭皮和秀髮健康呢!


Boutique de Beauté 懶都可以靚 #7日救髮神水 #甩髮 #脫髮





試用產品及產品說明由品牌提供。


關於daidai & pipi
Daidai & pipi 的快樂魔法

博客:
Beauty Exchange .  she.com . elle . WeShare . ubeauty .  Miniwise

Instagram:daidaipipi

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails