☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2017年4月6日星期四

迪士尼明星春日嘉年華(下):迪士尼明星春日遊園 (^з^)-☆




上一篇睇左好多好得意的迪士尼花蛋,今篇繼續分享春日迪士尼的奇妙時刻!

樂園現在周圍都佈滿著漂亮的鮮花和春日佈置,影相好靚呀!









下午的時候,樂園有新的「迪士尼明星春日遊園」和「迪士尼明星嘉年華列車」,即是新的巡遊,好好睇!一定要霸返個靚位觀賞啊~!




首先出場有 <優獸大都會>的兔仔朱迪和狐狸阿力~



然後是瑪麗貓~


一見到Duffy,皮皮即刻拍我手叫我留意了!





《歡樂滿人間》常常出場的企鵝仔!




《歡樂滿人間》的歡樂瑪莉與伯特。




「迪士尼明星嘉年華列車」出場啦!好靚呀!



先有米奇!



米妮~



PLUTO~



高飛~




還有七個小矮人,很有驚喜呢!



小豬與跳跳虎,但沒有阿POOH。。。





《愛麗絲夢遊仙境》的白兔先生~



愛麗絲好漂亮~



探險世界中的「碧林餐廳」店主一家懷著熱情好客的精神

招待來到「探險世界」的探索家!

其中一位探索家為了答謝店主的盛情款待,把一座帶有神奇魔法的奇妙雕塑送給他~




店主把這座刻有毛利圖案的雕塑放於「碧林餐廳」旁,讓它守護來自世界各地的探索家。

奇妙雕塑充滿意想不到的驚喜~

為各位探索家提供當地視為新奇的可口可樂®飲品,讓他們於滿載驚喜的探險之旅歇息時享用!



皮皮話佢中意飲檸檬茶多D




每當出一支汽水,奇妙雕塑就會播音樂和噴水,好得意架!


一齊睇片啦!




行到攰想食下小食?明日世界的彗星餐廳可嚐盡港式味道~!

這裡必食煎釀三寶,可自由選項(紅腸、茄子、青椒、魚蛋等),還有風味碗仔翅, 實在太正!






之後皮皮去玩《鐵甲奇俠飛行之旅》,皮皮好勇敢呀!我估唔到佢敢玩及中意玩~

大家坐住戰機在香港上空飛,好刺激呀!

這個遊戲是必玩的!





我們還坐了小火車,唔知係咪太耐沒坐,我現在才知道火車已全部換上玻璃窗

在乘火車時可以360度觀覽整個樂園!好新奇啊!





傍晚時我地去到美國小鎮大街大會堂的位置,跟迪士尼明星 - 本月之星見面!




本月之星是今個月最HIT最有話題的《美女與野獸》!貝兒公主好靚女呀!

我又諗起 Beauty and the Beast 的主題曲了~



商店也推出了很多新的春日商品,巧打耳啊!我樣樣都想買!




最想買TSUM TSUM公仔!CUTE CUTE~








好快就天黑,今日實在唔夠時間逛樂園啊!食完飯便離開了。。

我地仲有好多野想玩未玩,皮皮想到《森林河流之旅》和《米奇魔法書房》,我還想到《小小世界》和逛商店!

迪士尼真的一天也逛不完,玩到唔想走!希望有機會再來多次啦!









最後睇下春日巡遊足版片段啦!





#迪士尼明星嘉年華 #DisneyFriendsCarnival 
#香港迪士尼樂園 #HKDisneyland



沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails