☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2017年3月1日星期三

BioSlim 冰火溶脂瘦身「徒手塑形」療程



皮媽返工主要都係對住個電腦為主,所以日坐夜坐,肚腩都真係幾大😣

這天我到了 BioSlim 做了一次冰火溶脂瘦身「徒手塑形」療程,治療師說做一次療程等於做完2小時運動,減走脂肪,幫個肚腩再firm d,唔洗成日被人誤會我有左🤣🤣🤣

第一次到來美體專家Grace 好詳細同細心地為我進行體形分析,在飲食和生活習慣上比左好多實用意見,而冰火溶脂機就選擇以-4度冷卻脂肪形式打散脂肪,燃燒更多熱量,把脂肪自然排出體外。

然後再做「徒手塑形」療程,收緊及強化肌肉,將我多年積累的脂肪粒打散~ 整個過程沒有任何不適或痛楚,無論做機或徒手,都是舒舒服服的!😄👍🏻加上治療師好專業,每個步驟都解釋得好清楚,令我放心去做療程,唔會緊張~

只是躺下便能修身,好啱我呢D忙又攰到爆炸嘅媽媽~ 完成瘦程摸上腰位即時感到firm左!一次即見效!👍🏻希望有時間Keep住去 #BioSlim 修下個肚腩,期待夏天前有至fit身型帶皮皮到沙灘玩水啦!

大家可以$398優惠價試做呢個療程,極力推介!😄👍🏻







關於daidai & pipi
Daidai & pipi 的快樂魔法

博客:
Beauty Exchange .  she.com . elle . WeShare . ubeauty .  Miniwise

Instagram:daidaipipi

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails