☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2017年1月15日星期日

智能尋找小顏粉盒 @ IPSA Designing Face Color Palette 四色透光輪廓粉盒


智能尋找小顏粉盒 @ IPSA Designing Face Color Palette四色透光輪廓粉盒


女仔影相最怕影到大面,但明明個人好瘦,塊面點解會咁大。。。

唔洗傷心!呢個世界最偉大的發明是「化妝品」,其實用少少步驟,就可以打造立體小顏感,而且仲好自然,唔會變少林足球嘅「阿梅」,我講緊嘅係IPSA 全新 Designing Face Color Palette四色透光輪廓粉盒!




IPSA Designing Face Color Palette四色透光輪廓粉盒一共有15色!分別是粉紅系、橙系和玫紅系的胭脂輪廓粉盒,所有色系特別設計給東方人肌膚,所以總有一款Palette啱妳的啊!





而且科技好先進,IPSA獨有的Ipsalyzer皮膚分析機可以幫你check到你皮膚的紅潤度,更智能地助你選擇適合你的Designing Face Color Palette四色透光輪廓粉盒 ,咁就唔怕自己「選擇困難」,話咁易就找到啱色的胭脂扣輪廓粉盒啦!





Ipsalyzer 會check臉珠dum和頸的膚色,然後進行分析,找到適合你的底妝產品和四色透光輪廓粉盒色號,過程都不用5分鐘~






原來我是白晳偏黃肌色~




Ipsalyzer幫我找到「101PK」粉紅色系最啱我!





就是這盒了!





即刻試上面~




肉眼睇呢隻色真是好啱我!勁中意佢色調很柔和,完全貼近我膚色,帶自然健康的紅潤感,而且光影和陰影使我輪廓更立體,唔會太白或太黑,剛剛好,自自然然的,化妝左就好似冇化妝的一樣,男朋友一定唔發覺,但又精神左又小臉左,好好用呀!




在IPSA Counter 試了很喜歡,於是我每天都有用上這Designing Face Color Palette四色透光輪廓粉盒 ~




四合一IPSA Designing Face Color Palette 以光與影打造透光立體小顏~

A胭脂,B光影,C陰影,D修飾毛孔

附上掃子,一邊較長毛的用來掃A胭脂和D修飾毛孔

短的一邊掃B光影及C陰影

一盒能修飾輪廓,真是超方便!





顏色試上手背




再來看看BEFORE和AFTER,我特愛它 陰影一格,瘦面好明顯呀!做鼻影也很自然,光影很有透光感,胭脂則較淡,但是這是自然的紅潤感,愛自然妝容的效果很好呢!




你都來找適合你的Designing Face Color Palette四色透光輪廓粉盒啦!


#ipsahk #customizedbeauty #facecolorpalette #decodeyourcontour #透光立體小顏











試用產品及產品說明由品牌提供。


關於daidai & pipi
Daidai & pipi 的快樂魔法

博客:
Beauty Exchange .  she.com . elle . WeShare . ubeauty .  Miniwise

Instagram:daidaipipi


沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails