☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2017年1月19日星期四

電腦問題?一天都光哂的解決辦法! @ buzzer.hk







屋企部notebook 用左9年,最近終於轉部Mac啦!但轉新機原來都很麻煩,要抄過哂d data,我仲要勁多相... 又唔識WindowMac嘅制式😣


朋友介紹我找Buzzer幫手整電腦,只要在網上登記,好快就有專人聯絡,知道我的電腦問題後仲好全善咁幫我找外置配件,仲報埋價,唔洗我自己去高登、黃金搵,認真細心!


平日皮媽我要返工,加上住新界西地方偏遠,我係估唔到Buzzer可順應我要求,待我放左工上來我屋企整機!我一次過講哂我的電腦問題,師傅都不厭其煩一一幫我解決,重新在我部新機Set up 好哂Networkbackup Data,連我覺得好難搞嘅Printer都幫我駁埋,唔洗煩,真係一天都光哂!


Buzzer的價目很清晰,一個價錢幫你處理好電腦問題,如另要零件配件的話會報埋價和上門時帶埋比你~~~ 師傅話最多客Call係整電話爆Mon,佢會上門在你面前整機,唔怕偷龍轉鳳,真係好啱我呢類忙到爆炸又唔多識電腦和好驚去黃金先達的太太呀!😂😂


#我是無知婦孺好驚去先達比人呃

#明碼實價就唔怕比人昆啦

#安坐家中就有人幫忙整電腦

#精明太太識得搵有保證嘅IT公司

#先生話唔洗煩佢覺得我好聰明😆


https://buzzer.hk/






關於daidai & pipi
Daidai & pipi 的快樂魔法


博客:
Beauty Exchange .  she.com . elle . WeShare . ubeauty .  Miniwise

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails