☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2017年1月16日星期一

雞年旺氣嘉年華 @ 朗豪坊「喜雀遊樂園」  



話個秘密你知,我成日去朗豪坊架!

我地兩公婆間唔中來這裡秘密LUNCH架!

朗朗(我地對朗豪坊的暱稱)呢度成日都有影相位!今個農曆新年就化身成「喜雀遊樂園」,一齊同麻雀玩遊戲! 大人細路都可以黎玩麻雀!~




起莊!大家一齊睇下打卡和呃LIKE照片啦!



「喜雀遊樂園」 呢度有2個GAME,買滿$500就可以換遊戲卡黎玩啦~

新年大把野要買,新衫新褲新鞋新袋,潮人SHOPPING完就留返張單黎玩,挑戰下運氣,話唔埋你雞年行大運!

講返個GAME先,這是麻雀版拋彩虹「比翼雙飛」,有3個代幣拋架!








擲中一索九索就WIN!

唔好講笑好易中,D麻雀圖案好大隻,簡直是送禮~~




我玩左一次就中了!勁容易!下次帶埋阿仔黎拋,佢勁中意掟彩虹!





嘩嘩!勁大隻麻雀咕𠱸~~巧打耳啊~!~年宵有冇得賣架?



 第二個遊戲是緊張刺激的「海底撈月」,自問眼明手快的你絕對要前來挑戰!







首先擲個骰~~



 我擲到三隻五筒,嘩!大佬點搵呀~~~



 咁刺激真係唔多夠時間搵,不過行街經過的遊客見到我成頭汗幫我搵左2隻,哈哈~~身旁的人都感受到緊張刺激的氣氛!





 玩完真係成身汗。。。文青的一定愛文靜的~

就住黎呢個「開枱無人無枱開」的牌前影相打卡,好有文藝氣質啊!!







 最後黎個懷舊冰室坐坐扮飲下午茶,原來冰室的設計是張麻雀枱,勁搞笑!

另外頭先玩完兩個GAME嘅朋友記住黎呢度換禮物呀!

贏咗會有一副像真度極高的「喜雀耍樂13么擦膠」架!











 今日我帶左LICCA妹妹黎影相,周圍都是影相點,正呀~~





 祝你雞年發個豬頭!!感覺朗豪坊呢度夠哂懷舊又唔娘,絕非一般大紅大紫的老套桃花陣啊~新年行過要影返轉啊!




 玩完即場換份禮物啦~~~



 「喜雀耍樂13么擦膠」像真度極高!雀友必收藏~~~





仲有勁靚嘅利是封,購物$500可換一套「喜雀耍樂十三么利是封」,派利是都潮過人!!

換領詳情:https://goo.gl/VDj39t




朗豪坊「喜雀遊樂園」新春佈置:
日期:13/1 - 12/2
時間:11am - 11pm(年廿八至三十延長至凌晨1時,初一至初四照常營業)

地點:4樓通天廣場

https://www.facebook.com/langhamplacemall/?fref=ts










關於daidai & pipi
Daidai & pipi 的快樂魔法


博客:
Beauty Exchange .  she.com . elle . WeShare . ubeauty .  Miniwise

Instagramdaidaipipi

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails