☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2017年1月11日星期三

我的「修身密碼」




早前我參加左修身堂的「修身密碼」療程,連續5天到了修身堂,見到一日減一磅感到好神奇!
 
呢5日我都會做穴位療程,治療師會幫我通哂所有經脈,等我新陳代謝去得快d,消水腫,仲可以減少食慾。
 
頭2日穴位療法我覺得都幾痛,因為我極少去按body(穴位療法由頸做到腳板底),到第3日習慣左其實都幾舒服~而且能即時為我消水腫,雙腳走路都輕鬆D!

另外期間做過引流和焗毯,加速排汗消脂,呢兩項都好舒服,估唔到攤在床瞓覺都可以瘦到😏我流左好多好多汗,令我全身鬆哂,原來減肥都可以好嘆好舒服~
 
療程期間還有中醫師和營養師跟進,佢地比左好多意見我,例如不同血型有什麼可吃又不易胖,中醫又開d消脂又保健的中藥俾我服用,減肥唔怕傷身👍🏻

最後5天成功減左4.5磅😱最明顯是肚腩瘦左3cm細左好多! 大腿、手臂和背部都有瘦到,可以著到slim cut jeans!連成日話我好肥嘅老公都話我終於有返條腰🙈
 
很高興能在5天內輕鬆減磅!「修身密碼」療程好啱唔多做運動但又想健康地極速修身的朋友啊!

「修身密碼」療程體驗一下 (http://goo.gl/t1fCSQ)

@修身堂 Sau San Tong Official




#Sausantong #fivedays #keepfit #vegetable #fruit #fit #healthy






關於daidai & pipi
Daidai & pipi 的快樂魔法


博客:
Beauty Exchange .  she.com . elle . WeShare . ubeauty .  Miniwise


沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails