☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2017年1月3日星期二

[迪士尼] 2017新遊戲 ⭐️ 鐵甲奇俠飛行之旅 ⭐️ IRONMAN拯救香港!


[迪士尼] 2017新遊戲 ⭐️ 鐵甲奇俠飛行之旅 ⭐️ IRONMAN拯救香港!



迪士尼在新一年有新野玩啦!期待已久的「鐵甲奇俠飛行之旅 ─ 由友邦呈獻」將於2017年1月11日正式開幕!

我是超級中意迪士尼的!次次都玩得好開心~ IRONMAN來香港,梗係去玩啦!



我在12月時來的,樂園周圍都佈置聖誕裝飾,很有氣氛,來樂園過聖誕特別漂亮浪漫❤️




鐵甲奇俠會在哪裡? 

當然是充滿科幻和高科技的明日世界啦!





離遠已經見到很大所的「史達科技旗艦店」~



好多又新又型到爆炸的IRONMAN精品在這裡!這個IRONMAN不是普通figure ,而是估你唔到「電筒」一個,真係好想買個比皮皮半夜上廁所用😆😆😆





還有很多漫威主題商品~~~

睇片👉🏼 https://instagram.com/p/BN_Ymx2jc2Z/




我好中意呢幾套Hero衫,哈哈!全部都有肌肉架!男孩子穿上實型到爆!




  之後來到「鐵甲奇俠裝備展」~




入到黎先通過檢查,便可進入鐵甲奇俠裝備展,而且有專家講解,超高科技又好專業呀!




講講下,IRONMAN 出黎!呢下好驚喜!我完全沒想過的。。。

我們更可跟IRONMAN合照,但不能觸摸他,那麼一齊擺勁型的POSE啦!!!


睇片👉🏼https://instagram.com/p/BN_Y2rlj4V9/




之後來到「鐵甲奇俠飛行之旅」~好期待這個新GAME啊!





 入場先參觀 「史達科技展」,「史達科技展」將呈獻各項「史達工業」的創新科技~~~



好多好多影相位,入面地方好大,可以慢慢睇、慢慢影相,IRONMAN FANS 實開心到爆燈!








「史達科技展」分幾個部分,都是展示史達先生創造IRONMAN 的科技,去到最後一部分更有大型戰機睇,好精彩架!








 睇完展覽,終於來到「鐵甲奇俠飛行之旅」!我地會上一架3D駕駛倉,飛越香港上空,與「鐵甲奇俠」並肩對抗邪惡勢力Hydra,投入多元感官的動感飛行新體驗!

留意返「鐵甲奇俠飛行之旅」的賓客身高最少須為102厘米,而7歲以下小童必須由16歲或以上賓客陪同。





入場前先戴上3D眼鏡,副眼鏡好型啊~Staff話如果想刺激D,可以選後排側邊位置,會更加好玩!




我好中意刺激遊戲!「鐵甲奇俠飛行之旅」真係超正!好3D呀(≧∇≦) 好逼真,真是以為自己飛緊!遇到打鬥場面仲感到好驚險添!而且背景以香港做主題好有親切感,我揸住架戰機去左中環,差d撞到架巴士!(≧∇≦)




呢個咁特別嘅飛行體驗,只有迪士尼才有!好好玩!希望下次有機會帶皮皮來玩啦~




臨走前可以同聖誕Duffy 和 畫家貓合照,了結心願❤ 下次我地再見啦!







關於daidai & pipi
Daidai & pipi 的快樂魔法


博客:
Beauty Exchange .  she.com . elle . WeShare . ubeauty .  Miniwise


沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails