☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2016年12月2日星期五

繁忙媽媽補身之選@阿膠氣血寶



繁忙媽媽補身之選@阿膠氣血寶



自從皮皮上了小學後,真感時間總是不夠用,忙到透不過氣來(~_~;) 自己壓力越來越大,唔夠瞓身體容易變弱,有時自己都好氣餒,只有意志力撐住自己唔好病,做個鐵人媽媽!

最近公關介紹我吃萊特維健「阿膠氣血寶」,給我補充血氣,平衡女性荷爾蒙,增強免疫力,等我少d病,有氣力平衡家庭和事業,真感嘆現世代繁忙媽媽不易做啊!




阿膠氣血寶在香港製造,主要成份東阿鎮阿膠,具補血養氣、滋潤養顏功效,改善眩暈心悸、衰老失眠、手腳冰冷等婦女問題,仲可以調經減少經痛,等面色紅潤d靚d!










每天服食2次,每次2粒,我習慣在早、晚餐後服食,飽肚食更加吸收!





阿膠氣血寶以膠囊包裝,容易吞服及沒有難聞的中藥味,服食方便快捷~

以前聽外婆說燉阿膠湯需時3-5小時,而且買現成藥材昂貴,所以好少煮這款湯。

現在阿膠變成supplement 好方便,免卻燉湯時間,仲可以keep住食保持身體健康~

我食左大約半瓶,我覺得自己血氣好左,還記得有天天氣突然轉涼,公司的女同事們都說很冷,手腳冰冰的,但我自己摸摸手腳仍保持溫暖,變得冇咁怕凍,亦在轉天氣期間touch wood沒有傷風感冒等病徵,免疫力好左,人都精神d!







我會keep住食阿膠氣血寶,希望長期服食身體會再好些,皮膚又再靚D,唔好咁易病!那樣我便繼續做鐵人媽媽,平衡家庭和工作事務~ 

愛多d自己,自己有健康身體,就等於愛多d妳的家❤️

各位媽媽,一齊加油啦!




了解更多:






試用產品及產品說明由品牌提供。


關於daidai & pipi
Daidai & pipi 的快樂魔法
博客:
Beauty Exchange .  she.com . elle . WeShare . ubeauty .  Miniwise

Instagram:daidaipipi

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails