☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2016年11月24日星期四

一田購物優惠日 X 戰利品篇Y(^_^)Y




正所謂「購物能醫百病」,呢個11月好多舖頭都有大減價,皮媽實在忙左好耐⋯好耐冇shopping 啦!(≧∇≦)今日趁一田購物優惠日開鑼,用左1.5小時極速入手心頭好,買完真係身心鬆哂!好開心呀!




精明的太太一定知道這裡是哪裡來!(^з^) 咁多間一田我最like去沙田果間!貨最多最齊!亦是⋯最多人囉O(∩_∩)O 我同事是沙田友,佢話每年一田日都係Day1最多人,我放工時間黎逼逼逼到⋯都買到野!一到購物,媽我真是戰鬥力提升十倍♪───O(≧∇≦)O────♪ 





幫Friend 睇Sofina有咩好野!勁多Set好平呀!我極想買防曬+洗臉果套Set囉⋯⋯但實在太多太太圍著BA姐姐,我等唔切就去左睇其他東西了,各大護膚品牌都有勁減,心郁郁乜都想買(≧∇≦)




People mountain people sea~~~



搵到我想買嘅日本襪,$99/6對抵到爛!留意一下有些貨寫住Made in Japan架!十分推薦!即刻入手!




去一田買BB野最齊全!心水mustela ~ 阿皮由細用到大,有套shampoo set 2百幾好抵!平時BB野好少勁減,精明媽媽真係要一年一度一田日來入貨存倉!



另一樣想買係床單,心儀雅芳婷x Sanrio 卡通款,單人床單連枕袋都係$179咋!



入冬要買被,連心被都係$599起,平時過千銀架⋯



媽我選擇困難,究竟羽絨被好定蠶絲被好?邊張暖d呀?




去到玩具部慶幸冇同兩仔爺黎,佢地實扭我買玩具(*^__^*) 阿皮玩開的Tomica系列好多都減百幾蚊,好平呀!聖誕禮物之選~




呢盒泥膠$199減到$59,見到好多阿媽都買,我好想買呀!~但好大盒我冇手拎啦⋯⋯




記住手快有手慢冇,是日限定的PC狗床單轉個頭已經賣哂了(^O^)




最後我行到出汗!買左少少啦~ 我已經好節制的了,超市都冇入,極速買了心頭好已經好開心!




登櫈!我的戰利品~♪───O(≧∇≦)O────♪




買左個JANSPORT背包比老公,$4xx減到$230,抵買!



皮皮就有mustela cleansing gel , 500ml x2, $200ml x 1, 再送50ml lotion $248/set ~




我最想買嘅蛋黃哥床單!



好想快d瞓上去hea ⋯



仲買左個蛋黃哥水樽,yeah!



最後是$99/6對的日本襪,款式唔錯架!



勁開心執到2對長襪~ 計返$16.5一對長襪真係抵到爛!





https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fdaidaipipi%2Fposts%2F742050969275523

如果想睇下我其他心水items可以去返呢個facebook post~



今次一家三口都有收穫實在太開心太興奮啦!

財散人安樂↖(^ω^)↗

如果有時間星期日再行多轉先~ 好想去超市呢!










關於daidai & pipi
Daidai & pipi 的快樂魔法


博客:
Beauty Exchange .  she.com . elle . WeShare . ubeauty .  Miniwise


沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails