☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2016年11月8日星期二

體驗最潮嘅法國水療單車@ Velocity





我去左 Velocity Aquabike Studio 體驗最潮嘅法國水療單車呀!

呢部單車好得意,在水中踏單車,邊踏邊有水療按摩式噴射頭幫你按摩下半身,幫你舒解疲勞,最重要係打散脂肪!改善淋巴循環,而且在水中運動,感覺冇咁攰,能燃燒卡路里之餘又唔會流哂大汗咁辛苦,平時唔做運動的我都一玩愛上,好想keep住到Velocity踏水療單車呀!

踏完單車接著焗日式桑拿,焗完出一身汗,排毒超強,之後覺得皮膚靚左,面色又紅潤左,好舒服架!換走一身疲勞,好啱平時勞苦的媽媽上去嘆,如果一星期送我一小時到Velocity嘆下就好啦!
















拍左少少片段,請大家忽視我d肥豬肉><





而家有開幕體驗價:
首次試用水療單車或日式桑拿只需$280,

同時體驗兩種活動只需$450。

Velocity 
地址: 銅鑼灣霎東街15-21 Oliv 14  
營業時間: 上午 7 時至晚上 9  
聯絡電話: 2110 - 4460 
官方網站: www.velocitystudio.hk




#水療單車好好玩 
#瞓住焗桑拿都係第一次
#阿媽得閒疏乎下 
#唔該我要減走d肥肉
#新聞話微胖女最吸引根本係呃人
#約埋朋友一齊去玩仲開心❤️








關於daidai & pipi
Daidai & pipi 的快樂魔法


博客:
Beauty Exchange .  she.com . elle . WeShare . ubeauty .  Miniwise

Instagramdaidaipipi

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails