☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2016年11月1日星期二

小一生活點滴:第一次數學測驗





尋日派左數測卷
第一次test 全班最高分
真係好戥你開心❤️
老師送左2份禮物給皮皮作鼓勵
阿皮選了他喜愛的妖怪手錶
更選了鬆弛熊
一回家阿皮就拎隻熊送比我(≧∇≦)
皮說:「因為你好中意鬆弛熊,所以我特登簡鬆弛熊送比你~」
真係好多謝你常常記掛我
原來我重讀一年班,測驗高分都有禮物*\(^o^)/*
繼續加油呀皮可B(☆_☆)


#乖果時都幾乖 #最sweet男朋友 #完全了解我喜好 #繼續努力呀! #不自滿 #小一生活 #小學雞 #充滿正能量






關於daidai & pipi
Daidai & pipi 的快樂魔法


博客:
Beauty Exchange .  she.com . elle . WeShare . ubeauty .  Miniwise


沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails