☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2016年10月11日星期二

[升小大作戰] 身體篇。維特健靈純野生「五色靈芝」 X 「小兒靈芝蜜」




皮皮升上小一,媽媽的生活的確比以前繁忙好多。。。好中意寫blog既我都要減產,跟皮皮一齊適應新生活!加上每年9月和10月都是我公司的peak hour,真係有些想大叫救命!我又超乎力量去工作和湊仔啦!生活越來越有難度,幸好總算捱得過~

要應乎繁重的生活,身體一定要好好補充營養才能應付啊~

開學時我開始服食維特健靈純野生「五色靈芝」 ,而皮皮就服食維特健靈「小兒靈芝蜜」~

雖然期間我和皮皮都頂唔住病左,但奇蹟地好快好番,來給大家一點分享啦~~~




首先是:維特健靈「小兒靈芝蜜」





維特健靈「小兒靈芝蜜」專為半歲以上兒童而設,主要成份為天然森林蜂蜜及野生五色靈芝,當中還具有健脾成分,包括茯苓、炒白朮及北沙參等,能有效補益脾胃,增進食慾,幫助兒童吸收食物營養,健康長大。

主要功效:

1. 增強兒童免疫力,紓緩鼻敏、咳喘等症狀

2. 改善脾胃健康,加強營養吸收,快高長肉

3. 加強腦部發育,提升記憶力





皮皮就快六歳,我每天早、晚會給他服小兒靈芝蜜,每次服三匙,包裝盒內有附上小匙給量度。






因為有香甜的蜜糖味,所以皮皮叫這瓶作「蜜糖水」。

皮皮中意開水飲,佢每日都會提我要喝「蜜糖水」架!就是這小兒靈芝蜜了~




第一次喝他有點抗拒的,因為帶有少少靈芝的苦澀味,但喝多兩次習慣了便不覺,而且仲話好好飲!好想飲多杯~

不過每次飲一杯好足夠,皮皮早上上學前喝一杯,幫佢打好個底預防疾病,放學後再喝一杯,補充返一日的疲勞。

開學第二個星期因為轉天氣而傷風,看過醫生休息了一天後,便好快好轉起來了!

以前皮皮病親都成個星期,但今次touch wood病了但很快自己康復起來,不知是否小兒靈芝蜜為皮皮打好個底,病左都無咁嚴重,亦都好快recover,第二日仲好精靈!真感到孩子長大了身體比之前好,只要好好照顧孩子,便有健康好體魄,腦仔學習都會更易吸收,加快進步~







 然後是成人服用的:維特健靈純野生「五色靈芝」




維特健靈純野生「五色靈芝」由 100%珍貴純野生五類(六種)靈芝精製而成,有滋養五臟的功效。

主要功效:

1. 高效抗氧化,力抗內外衰老,滋養皮膚

2. 提升精神及活力,擊退疲勞

3. 提升睡眠質素

4. 具雙向免疫調節作用,抗病入侵,,減少染病

5. 穩定免疫水平,減輕鼻敏、皮膚等過敏症狀風險

6. 保護女性生理健康,避免高危疾病

食用方法: 口服 - 每日 1 至 2 粒 (也可拆膠囊添加於湯水或餸菜上)






我這個9月真是做到人都癲><成日都好攰,返工已經成日OT,每晚仲要為皮皮檢查功課和溫習,有時陪佢溫習完我自己都頂唔順好早瞓左。。。

9月中我都病左,實在太攰身體比訊息我要好好休息一日,終於有一天請了病假,瞓左幾個鐘。。。

病假那天我只吃了一次西藥,其餘都係靠自已多喝水和休息來調理自己。

我相信五色靈芝對我都有幫助,因為病完那幾天我都是繼續服五色靈芝,它能加快我身體康服,之後身體也越見強壯,就算遇著幾百件事埋身,身體都頂得住,冇再病了~




除了吞服膠囊外,更可拆除膠囊把靈芝粉混入湯水中一同服食。

味道帶甘和苦澀,都幾似媽媽煲的靈芝湯味道~








雖然生活好忙,但一到假期我地都係會通處走,出去玩放下電,認識下呢個社會對小朋友更有益,大人可以放鬆,小朋友又可以刺激腦仔發展。





生活是累,但看到成果都好開心,皮皮小一開學生活都好好,真的感到他成長了很多,身體又強壯了很多,媽媽我都好開心呀!




相關BLOG:

小一生活點滴:開學篇

http://daidaipipi.blogspot.hk/2016/10/blog-post_5.html







五色靈芝 Facebook 專頁:www.facebook.com/vitagreenlingzhi

五色靈芝網站:www.vitagreen.com/lingzhi/

小兒靈芝蜜網站:https://www.vitagreen.com/zh/children/lingzhi-honey









試用產品及產品說明由品牌提供。


關於daidai & pipi
Daidai & pipi 的快樂魔法


博客:
Beauty Exchange .  she.com . elle . WeShare . ubeauty .  Miniwise

Instagramdaidaipipi

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails