☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2016年10月4日星期二

[穿搭] LookOfDaiDay❤️丹寧布是長青百搭的item!


[穿搭] LookOfDaiDay❤️丹寧布是長青百搭的item!



夏天儲左好多穿搭,居然要等到秋天才有時間分類相片⋯ 我常常在想keep住分享我每周的穿搭,話哂⋯我成日網購(≧∇≦)衣櫃常滿的(^○^)

有心唔怕遲,我有很多牛仔items,今集就先分享我的丹寧單品,LookOfDaiDay Let's go!





牛仔工人裙 - WHO.A.U
adidas StanSmith

好中意呢條工人裙,好顯瘦!最中意多袋,可以袋手機袋相機袋紙巾,出街好方便!



繼工人裙後是工人褲,這件是去年買的,但今年仍流行,減齡之選~





藤帽子是natures purest送的,很喜歡~




深藍牛仔褸、白色流蘇Tee和豆沙色裙褲在大阪WEGO買的,我是看到display 一整套買下來,十分喜歡這套配搭❤️




牛仔褸實在太好襯! 粉紅色紗巾在香港迪士尼買的,打開是可愛的Duffy^_^



Zalora 大減價入手了好幾件便宜好物!蠻喜歡這牛仔裇,遮哂肥肉,文青之選~



四眼look真係好kind呀!但我日日返工都係四眼look架(≧∇≦)

牛仔背心裙在大阪G.U.買的,999円咋,平到笑!即係港紙60幾蚊,布料舒服,夠哂休閒~




最後一套,好中意條牛仔褲,都是在大阪G.U.買的,約2000円,即是港紙$130左右,真係好抵買!

幾時再去日本?好想年尾去買福袋呀!






關於daidai & pipi
Daidai & pipi 的快樂魔法


博客:
Beauty Exchange .  she.com . elle . WeShare . ubeauty .  Miniwise


沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails