☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2016年10月30日星期日

媽媽購物樂 @ 親子王國網購




媽媽總是分身不瑕,有時同朋友講起shopping ,我都會好酸溜溜的說:「我好耐冇行街了⋯」

買親野都係偷時間online shopping ,所以網購真是好啱我,唔洗出街之餘又可以送貨到屋企/公司,省好多時間~





如果媽媽們想買bb野,我推介親子王國網購 eshop.baby-kingdom.com

Baby Kingdom 不用多介紹,好多媽媽都是會員~ 而BK eshop 呢度 搜羅過百個本地及國際知名優質品牌,由生活用品,消閒至飲食一應俱全。





我自己比較中意佢地有好多有機寶寶產品售賣,而且有些產品遇著做推廣,分分鐘平過到百貨公司購買~





有些驚喜發現有香港品牌 - 仁光堂的產品!仁光堂在港較少售賣點的,上網買真是方便很多!











今次我就買左2支滋潤一點的沐浴露,讓皮皮在轉季時用。


BK eshop 網頁介面簡單,容易使用,用手機瀏覽都沒問題。

買滿指定金額及新登記會員有BK dollor 送,買野時可以扣減,慳返少少~

送貨服務就唔算快,下單後等大約2-4工作天才送到,如果很趕住用就要留意返時間了。


親子王國網購(http://eshop.baby-kingdom.com/)







關於daidai & pipi
Daidai & pipi 的快樂魔法


博客:
Beauty Exchange .  she.com . elle . WeShare . ubeauty .  Miniwise

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails