☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2016年8月17日星期三

[期間限定] 最愛芝士!Triple O's 芝士蘑菇雞肉漢堡




近期放假都會全家總動員出外捉小精靈,這天我地在Elements圓方商場走到很餓,走走下去到 Triple O’s發現有新既芝士蘑菇雞肉漢堡食!皮皮見到話好想食,於是lunch就呢度開餐啦!





芝士蘑菇雞肉漢堡 套餐$89,我地叫左2 Set ,因為爸爸又話想試下,於是一家人一齊Share~

另外見到新出的椰子奶昔$39 好吸引,所以特別叫多一杯來試試~





以前同皮爸拍拖,都成日幫襯Triple O’s,佢地既Burger真是好大個,餐餐都食到我頂住個肚走(≧∇≦)

隔左咁耐再來Triple O’s都冇令我失望,今次吃的芝士蘑菇雞肉漢堡非常大件和足料,見到都好開心!





Triple O’s既食物全都是即叫即整,好熱辣新鮮,仲有送餐服務,坐低等一下就有得食(^。^) 我請店員為其中一個漢堡切開一半,方便我和皮皮Share~

芝士蘑菇雞肉漢堡入面有配菜有
鮮蘑菇、生菜、蕃茄,主角雞肉沒想像中鞋,入口都幾嫩,咬得開架!




重點是burger入面片芝士好濃滑,醬汁又好juicy,皮皮是個芝士控,邊食邊大叫好味!




加上即炸薯條,真係好滿足!我最中意食粗薯條架(^○^)




夏天咁熱,最後加埋呢杯椰子奶昔真是超爽!奶昔面層有椰子絲,椰味十足,最中意杯奶昔mix得好均勻,一粒沙冰都飲唔到,好好味!



芝士蘑菇雞肉漢堡和椰子奶昔限定期間至9月9日,趁暑假尾聲快d黎享受美食啦!


沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails