☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2016年8月23日星期二

熊大、兔兔❤️至萌可愛化妝品 @ MISSHA X LINE FRIENDS



熊大、兔兔❤️至萌可愛化妝品 @ MISSHA X LINE FRIENDS 


收到MISSHA X LINE FRIENDS呢套產品,真是開心到尖叫起來!見到些咁得意可愛的化妝品/護膚品,心情都會特別好起來!

之前MISSHA 未在香港推出這LINE FRIENDS之時,其實我已找韓國代購幫我買,但而家香港有得賣方便好多啦!唔洗擔心水貨貴兼好齊全,唔洗周圍撲都買到太Good了!





化妝品之前自己買已用過,已經好喜歡的了~

今次有點驚喜是這瓶熊大既 瞬間幻美─創研極緻修護活肌水(魔幻水)$238,佢係一支pre-essence ,感覺其補水效果和質地跟大牌的精華水差唔多,平平地又可愛又有用!






當中的天然保濕因子 — 高達80%酵母精華配方能深入肌底細胞,發揮 8 大美肌功效的力量,緊緻肌膚、保濕、舒緩、撫平細紋、提亮肌色、加強細緻度以及維繫水油平衡等,用後皮膚bling bling 水潤,上妝都貼d!



戀愛蜜語潤手霜 MISSHA Love Secret Hand Cream 各$28

分別備有芒果花、藍菊、檸檬草、清香、青提子五款香氣的潤手霜~




我這支兔兔是芒果味,香味都幾清和自然,唔會係超甜糖果味,質感蠻滋潤的,拎出街塗手霜都可愛過人^_^




MISSHA 雙色氣墊眼影筆 Dual Blending Cushion Shadow 

三色選擇#Crystal Drop #Rose Crown #Orange Cupcake 各$98




我這支是#Crystal Drop ,雙頭設計,配合綿質氣墊刷頭,直接塗上眼就OK,快速省時,一深一淺的紫色容易配襯,還帶微微閃粉呢~




Sally 魔幻氣墊保濕粉底液套裝 SPF 50/PA+++ No.21 及 No.23 各$198

我自己有一盒熊大 Brown Cushion,而家有埋Sally 太好啦!

Brown的一盒著重保護和提亮膚色,而Sally 呢盒就強在遮瑕和控油,就按自己需要選啦!




我已經用污糟左個氣墊粉撲了,不過一套會有2盒Cushion粉底和粉撲可以替換,用舊了換就可以啦!






夏天日日曬到暈我都是用這盒Sally Cushion,估唔到佢唔笠又唔溶妝,真是不錯用的,喜歡它有SPF 50/PA+++防曬度,唔怕曬黑又唔怕出斑,補妝也沒難度!





另外呢盒兔兔粉紅迷你四色眼影$168已經送了給我妹妹,她是Line 粉絲來的,佢收到時超開心,我都好開心呀!



呢盒我自己都好中意,兔兔眼影超女生的,因我自己已擁有所以多了送妹妹,你說這個粉紅色系是不是很Girly?





之前代購的MISSHA X LINE 化妝品我都有在blog分享,一齊來看看啦!

可愛爆燈! 熊大、兔兔~ LINE X MISSHA 妝品組合**

http://daidaipipi.blogspot.hk/2016/04/line.html







銷售點:MISSHA 概念店

上環永安店 / 黃大仙中心北館分店 / 元朗廣場分店 / 千色 Citistore (荃灣店) / 一田百貨(大埔及沙田) / 澳門彩虹店

其他 MISSHA 銷售點: 萬寧 / MISSHA 萬寧專櫃 / 屈臣氏 / Log-on / LINE FRIENDS STORE






試用產品及產品說明由品牌提供。


關於daidai & pipi
Daidai & pipi 的快樂魔法


博客:
Beauty Exchange .  she.com . elle . WeShare . ubeauty .  Miniwise


沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails