☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2016年7月22日星期五

最近有覺好瞓啦!@ Puranox鼻鼾敵



我返工成日都無厘精神,原因係每晚被皮爸的鼻鼾聲弄醒我😐原來皮爸話係我既鼻鼾都嘈住佢瞓至真🙈兩公婆相嗌唔好口💑

之前見到blog友用呢支鼻鼾敵來改善夫妻關係,好多人都以為鼻鼾係鼻腔問題,但其實大部分都係喉嚨後面引起既問題,所以鼻貼、鼻噴果d效果唔好,但係依支噴霧係噴喉嚨,直達患處更快更有效~

個盒寫住100%天然成份,上網睇過連醫護學會都有介紹過,而且有臨床試驗支持,當中83%用家用後明顯改善鼻鼾問題,我就試試係唔係真係咁有效!☺❤☺

試左一排,最近有覺好瞓,返工都醒神好多!我仲介紹左比好多媽媽同事試試,媽媽有精神先可以fighting 家嘛!💪🏻💪🏻💪🏻




關於daidai & pipi
Daidai & pipi 的快樂魔法


博客:
Beauty Exchange .  she.com . elle . WeShare . ubeauty .  Miniwise

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails