☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2016年7月10日星期日

OOTD! 每天都愛看的襯衫App @ Goxip


OOTD! 每天都愛看的襯衫App @ Goxip




我是天秤座女生,最愛就是美!同事都笑我點解可以日日都唔同衫?因為我真係好中意扮靚~ 行街最愛買衫。。。




有時在網上看到一些潮人Style Look都會想找差不多款式的item,原來有個時裝App - Goxip 是可以幫你search一些流行衣服款式,同時又可以看看世界各地的時裝達人OOTD!喜愛襯衫扮靚的女生不妨去看看啊!



Goxip 可以喺iPhone App Store同Google Play Store下載 「Goxip - Fashion & Shopping」http://bit.ly/goxipdaidai




一入去就已經見到世界各地不同的時裝愛好者既Look!佢地都係Goxip既真實用戶,相片好高質素呀!感覺類以綜合Instagram 的#ootd,一次過睇哂唔同潮人配搭真是好好看~~~




另外可以特別click入每個用戶睇佢地既Look!

Goxip最勁係搜尋用戶衣服近似items,讓你知道你有興趣既items可以在哪裡買到,更可即時link去網店購物,唔洗在網上左找右找,只要一click就會找啱你想要既衣服項目,超級之方便!




除左女生,還有男生架!可以幫你既伴侶做埋Styling,又可以乘機睇唔同國家既靚仔,嘩哈哈!





如果你已有心水服裝的圖片,更可直接upload上Goxip,搜尋一下有沒有你喜歡的款式在online shop有售~~~




最近在韓國網站睇到條裙好中意呀!我試試在Goxip度找下先~~~




結果找到些類似既look! 如果喜歡可以click一下個心心放入My Wishlist架!



我又試試放自己的OOTD搜尋一下有沒有近似的款式先~~~



搜尋出來的結果很驚喜,因為有不少都是我喜歡的款式!啱哂我Style~



衣服項目除了知道在哪裡購買,又可以跟各地潮人學習Mix & Match!~ Goxip這個App真是幾好玩~~~搞到我好想去Shopping呀!




我都開左Account啦!可以follow 我 daidai,一齊分享襯衫扮靚既心得啦!

Goxip
iPhone App Store 、 Google Play Store下載 「Goxip - Fashion & Shopping」 







關於daidai & pipi
Daidai & pipi 的快樂魔法


博客:
Beauty Exchange .  she.com . elle . WeShare . ubeauty .  Miniwise

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails