☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2016年7月10日星期日

都市偽主婦至愛❤️煲湯煲飯蒸餸一煲搞定!@ 伊瑪牌蒸飯煲




上個月返工返到我傻左,一個月OT了30幾小時,真是好救命,好在老公沒投訴我沒煮飯,捱埋呢個月下個月會好些的了~

日日食外賣真係好唔健康,早在5月時我出席了日本伊瑪牌智能蒸飯煲的發佈會,品牌更送了個蒸飯煲給我,簡直是繁忙媽媽的恩物,因為煲湯、煲飯連蒸餸可以在30分鐘內一次過搞定,就算OT完放工幾累都好,只要把材料一次過放在蒸飯煲,轉個頭就有一餐好飯食!~~~



這天到了Cooking Fever 參加伊瑪牌「愛健康 愛家人」產品系列介紹會,很是榮幸全場只有兩位媽媽blogger,其餘的都是記者!有少少受寵若驚⋯⋯ 謝謝品牌公關邀請~




今日好開心可以跟Cooking Fever 大廚Celia 學習點樣善用蒸飯煲煮一餐飯,之前在活動也跟Celia學過整野食,好好玩!




蒸飯煲內置九大功能,除了剛才提過可煲湯煲飯蒸餸外,仲可以煲粥、整甜品、燉肉、海鮮蒸氣鍋都得!讓你每天烹調層出不窮的健康菜式~




伊瑪蒸飯煲採用突破性的三層不銹鋼內鍋設計,其專利結構可在30分鐘內快速蒸飯,保持米飯軟糯飽滿的口感,最上面兩層內鍋邊緣兩側均設有防溢小孔,讓蒸氣在鍋內產生對流效果,防止因煮沸而溢出水份。


 


Celia教路,蒸飯煲最底層用來煲湯,中層用來蒸飯,只需像平常般把米洗淨,然後加水至與米面持平。




蒸煮過程中水會帶走米飯中部分碳水化合物,並穿過上層內鍋底部的小孔,流至底層內鍋。

蒸出來的飯碳水化合物含量便會較普通煮法的米飯為低,或有效減少人體的糖份攝取量。

約30 分鐘後,你便可看見上層內鍋盛載熱騰騰的蒸飯,而底層內鍋則是用途多多的米水。



最後放最頂層的蒸餸,Celia 今日整左黑木耳南瓜蒸雞,健康飽肚、高纖低脂又好味~ 趁米快熟時蒸十分鐘就有得食!






如果屋企有隔夜飯,可以留返做海鮮粥,煲20分鐘就得,唔怕驚滾瀉唔洗睇火超方便!



睇落好好味(^○^)



Celia說蒸飯/煲粥同時可以做埋甜品~



綠茶紅豆糕做法唔難,味道還很吸引呢!



看過Celia分享,真感伊瑪蒸飯煲好方便好好用,好啱我這類繁忙的在職媽媽,一個煲可以同時進行煲湯、蒸飯、蒸餸,短時間內做出健康菜式,少油不煎炸,蒸飯感覺健康些,大人小朋友都啱食!






回家我當然也經常好好利用伊瑪蒸飯煲啦!

一煲湯、飯、餸,30分鐘就搞掂!幫我省了很多功夫和時間~~~




蒸飯煲內的三個內鍋可以互相層疊使用,頂層內鍋的底部有小孔,在蒸煮時可讓肉類、海鮮和蔬菜的精華滲透至米飯中,煲出來的米飯多了肉汁香味,健康又美味~




今日我整左蕃茄薯仔湯、麵豉蒸豬肉加蒸飯,都幾好味架!蒸鍋可直接上枱都得,唔洗另外再夾出上碟好啱我這懶人~ 

唔識煮飯的我覺得蒸飯鍋絕對是懶人恩物,只要洗好餸菜放鍋中蒸簡簡單單又一餐,不用煩惱煮乜餸,通常有肉有菜洗乾淨加少少調味就搞掂,少鹽少油使全家生活更健康,一家大小平平淡淡圍著一起食飯最幸福❤️






伊瑪牌蒸飯煲
建議零售價:$999


網址:
http://www.imarflex-hk.com/






試用產品及產品說明由品牌提供。


關於daidai & pipi
Daidai & pipi 的快樂魔法

博客:
Beauty Exchange .  she.com . elle . WeShare . ubeauty .  Miniwise

Instagram:daidaipipi

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails