☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2016年6月18日星期六

SailorMoon 美少女戰士珍藏 X 新玩具:螺旋愛心鏡盒胭脂、月星力量變裝筆唇膏






好記得小學果時我讀下午班,放左學我日日趕返屋企睇Sailor Moon,中一果年仲借朋友既Sailor Moon漫畫睇,仲學畫Sailor Moon....兒時回憶真是好值得回味~~~

不過那些年要用菲林相機拍照唔係容易既事,我細個沒錢曬相,阿媽都唔會比你影無聊野啦。。。而家有數碼相機、post上網又咁方便,所以我要多D為我既生活和珍藏品影相!^^今次分享我最近的美戰新玩具:螺旋愛心鏡盒胭脂、月星力量變裝筆唇膏!!!





首先係螺旋愛心鏡盒胭脂~

我一向都有儲開「月棱鏡」架!扭蛋、粉盒都有儲~

之前的粉盒我在Bandai官網訂的,原來最近SASA都引入左!見到梗係第一時間入手啦!!!!

真係超興奮呀!



開箱比大家睇下先~~~



盒子包裝都靚爆,梗係連個盒都儲埋啦!




登櫈!!!螺旋愛心鏡盒胭脂跟我的倩尼迪Q-POT figure合照!

螺旋愛心鏡盒胭脂在SASA買是$390(如果真的想要就快些買,經驗告訴我好易缺貨。。。)

倩尼迪Q-POT figure在灣仔模型店是買百多元(忘了)



打開看看~有個毛毛粉樸,超級滑的!



入面是胭脂,真的可以拎來用架!



我點會捨得用呢。。。真係靚到爆炸!



然後第二件同在SASA入手是:月星力量變裝筆唇膏 $280




沒法子,太中意啦!所以都係忍不住....

其實之前出過的眼線筆我都有買....收埋收埋儲了很多沒時間拍照。。。




盒子有SAILOR MOON和露娜剪影燙金好靚呀!





打開變身棒入面是真.唇膏,可以用架!但我又怎會捨得用~~~



月星力量變裝筆大約在第5集露娜送比月野免,等佢變身做女警去救水野亞美架!(印象記憶,如有錯誤請糾正)



真開心又有新玩具玩~~~繼續珍藏!




好啦!再分享我之前已儲落的美戰20周年珍藏品!成個紙皮箱收埋左好多好多。。。



一套變身盒扭蛋~~~扭蛋都造得好靚!



都係扭蛋,我次次都成套買,唔會特別去扭的。




扭蛋紙都儲一大堆。。。



戰士公仔~~~



食玩匙扣公仔。。。




Q版figure~~~



我通常在灣仔/深水埗的模型店入手,有時會遇到減價貨真係超抵買架!



SailorMoon figure~~~

之後我更買埋Sailor Mercury、 Sailor Mars、 Sailor Jupiter和Sailor Venus!但未有時間開盒影相...

要儲梗係儲成套啦!





除左公仔野,文具我都有儲~

露娜和亞提密斯的膠紙,靚都震!!!



貼紙真係超中意呀~~~



另外有變身筆!左邊的是朋友在日本買給我,右邊的是我在日本旅行時買的。



其實仲有好多好多,前幾個月去日本都買左一小堆SailorMoon戰利品~~~還有前陣子在玩具店又買了新一輯變身扭蛋,希望有時間再分享啦!





相關Blog:



超.級.靚!美少女戰士Sailor Moon粉盒和首飾盒變身器~~~

美少女戰士Sailor Moon精品: 公主扭蛋系列~~~


Sailor Moon 變變變。變身棒特集!




下次再分享多點美少女戰士的珍藏!~~~


謝謝收看!



關於daidai & pipi
Daidai & pipi 的快樂魔法


博客:
Beauty Exchange .  she.com . elle . WeShare . ubeauty .  88db  .  Miniwise

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails