☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2016年6月22日星期三

皮之家書:有了你的週末❤️




上星期皮皮終於幼稚園畢業,媽媽真係好開心呀!看到兒子長大真是很感動....

另一方面皮皮快將升小學,媽媽我真的好緊張,怪獸媽媽已經安排左皮皮參加小一預備班,希望皮皮上到小學會適應,享受小學生活啦!

加上近陣子公司不停OT很忙很大壓力... 在香港當在職媽媽真的要變超人,要擔負起工作責任亦要照顧家庭,我常常感到每天都是挑戰,仲要我有個好痴身既兒子,佢真係錫到我燶架(^o^),每日放工回家佢都會諗新遊戲同我玩,非常有創意!




一放假,我地就出街玩的了~有時返工太累,我都會偷睇下皮皮細個既相提提神架!這是上班媽媽最大原動力,睇下睇下,原來皮皮去過好多地方玩,做過很多傻瓜事,跌過碰過,到漸漸成長⋯




雖然上班的媽媽未必每一刻每一秒都可親手照顧你,希望皮皮長大會明白,媽媽的雙手除了可以用來愛你之餘,都能略盡棉力幫助社會有需要的人⋯ 其實我都好想全天候陪伴你,但媽媽上班是希望為你的成長與生活路上更充裕,我對你承諾我對你的愛不會因我工作而減少,反而是更加更加愛你呢! 





Philips AVENT 有了你‧同行‧同成長
(含洋蒽)

每次睇到BB的成長短片,我都會忍不住感性起來,睇住BB成長,第一次笑、第一次食糊仔、第一次轉身,到學識行,甚至現在比我跑得快,每一個微小的點滴,都令媽媽感到很欣慰,時間總是過得很快,有時也捨不得你長大~




不如簡單些想想今個周末去邊玩仲好啦!我們有一個遊玩好去處的列表,好天氣就郊遊,壞天氣就去博物館、圖書館,只要你喜歡,媽媽一定帶你周圍玩架!




睇返阿皮豬細個D相,真係好肥嘟嘟好可愛呀!而且BB時已經好為食,大人食飯佢就不停呱呱叫搶野食,真係好搞笑架!



媽媽承諾你,無論幾忙幾累都好,我都會陪你玩,帶你周圍玩!

無野叻,玩就最叻!是我們家的宗旨和生活動力!






每一個家庭都有住屬於佢地自己嘅相處方式,但唯一不變嘅就係父母對女嘅愛。
如果大家仲想睇多D頭先果3個家庭嘅溫馨片段,可以click去下面睇下:




Philips AVENT 「有了你的週末」系列 – 再次初體驗




Philips AVENT 「有了你的週末」系列 – 你令我們更懂得愛




Philips AVENT 「有了你的週末」系列 – 幸福同行





關於daidai & pipi
Daidai & pipi 的快樂魔法


博客:
Beauty Exchange .  she.com . elle . WeShare . ubeauty .  88db  .  Miniwise


沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails