☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2016年6月13日星期一

小窩居空間大變革之 一網全搜 迷你倉篇




皮皮上星期完成了幼兒學校畢業典禮,媽媽我很感恩終於捱過幼兒階段,好快...皮皮就會升上小學,人生又要挑戰第二個學習階段,希望皮皮上到小學會適應,享受小學生活啦!



對於皮皮升小我真的好緊張,也想盡快在暑假之內執好間屋,讓皮皮有個好點的學習空間準備上小學。我家真的好多雜物,孩子越大越多垃雜野。。。(你睇下皮皮背後的雜物=_=)...我自己又是儲物狂,見到屋企好多雜物好煩惱,屋企張麻雀枱擺左幾年都冇用過,掉左佢又好浪費。。。皮皮幼稚園的書本、圖畫和功課都唔捨得掉。。。還有些大型玩具><再咁落去屋企會爆炸(應該係我自己爆炸左先><)@@




朋友建議我不如擺迷你倉,但我唔知最近我屋企有邊個迷你倉又平又好用,全港咁多迷你倉哪個迷你倉最平?怎樣比較迷你倉格價?哪個最就腳?




在網上找迷你倉的資料時,我找到storage-select.com

這是一個搜尋全港不同迷你倉的平台,可以幫你節省時間,一網睇哂全香港的迷你倉,搜尋你的理想地區,比較最平迷你倉價錢~


搜尋方式好容易,一click 出齊哂熱門地點和就近地鐵站位置,我還很欣賞storage-select.com可以在手機做到搜尋,唔洗特登開電腦,啱哂我這個手機不離手的人~






storage-select.com列出的迷你倉都經佢地認證過,網上既size 都係實用面積,平台實地考察過迷你倉既設施,有保證唔驚比人呃~




加上客人用後可在平台上提供意見, 如果大家考慮要租迷你倉,可先參考其他用家的留言~





storage-select.com網上平台更有呎吋展示的video及圖解示範, 幫助用家選擇大小合適的迷你倉,等大家不用親身到倉視察,都可以目測一下各迷你倉的大小,找啱自己心水~~~












而家成功租倉仲送$100 GoGo Van 回贈優惠,運送物品時可以慳返筆,認真抵呀!



真是要計劃一下暑假抽一天時間執下間屋,祈望我的大帝皮皮幫幫手清理一下自己的雜物,從中訓練他的自理能力,話哂升一年班大個仔喇!唔好再撓埋雙手做港孩,請祝福我這港媽執屋成功吧(≧∇≦)




Storage select 迷你倉 一網全搜
https://www.storage-select.com


#迷你倉 #迷你倉格價 #最平迷你倉 #迷你倉最平
#迷你倉價錢 #Ministorage #StorageHongKong 









關於daidai & pipi
Daidai & pipi 的快樂魔法
博客:
Beauty Exchange .  she.com . elle . WeShare . ubeauty .  88db  .  Miniwise

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails