☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2016年4月24日星期日

[婚宴場地] ClubONE好唔好? – One Bay East海濱長廊 清雅浪漫新場地~




這天我帶了皮皮去參觀婚宴場地,到了ClubONE One Bay East海濱長廊。


皮皮問我:「媽咪你係咪結婚八周年要慶祝呀?」

我說:「唔係呀。。。」(皮皮你咁心水清?)

哈哈。。。你都奇怪我點解會「睇場」

係因為。。。皮皮出年要做花仔!家中有大喜事會發生呀!!!!!

我真係好開心~所以跟對準新人去睇場幫手給小意見~

如果有朋友仔都打算結婚找場地,都可以看這blog做小小參考呀~



ClubONE One Bay East海濱長廊 位置近牛頭角,直程在海濱長廊側邊,牛頭角港鐵站行大約10分鐘就到。



一來到接待位,皮皮就跳上梳化坐坐,好舒服啊!



入口接待位置都幾寬敞舒適,側邊仲有個位可以做Candy Corner~




新娘房都幾大,有衣架、熨斗可以整理禮服,大梳化比姊妹、化妝師休息都好,而且還有獨立洗手間!真係非常方便周到!



入到場內,好喜歡這裡沒有柱,可以睇哂成個場,清楚望到台!



還有姐我蠻喜歡這裡裝潢清雅又不失華麗感,環境很舒服~~~



最最最中意呢度有半邊場都是落地玻璃,日光透入來很柔和舒服~ 望出是海濱長廊公園,周圍都是綠化物,傍晚又看到日落,愛小清新的新人是不錯選擇~



新人仲可以在入席前在這落地大玻璃影下日光相,真係好浪漫~
(姐我真的幻想很多⋯⋯⋯)(≧∇≦)



另一角度看,係咪唔錯呢?!




再去禮台看,Backdrop可以選湖水綠、粉紫、白,呢幾隻色都很清雅,而且禮台夠闊落,大家族影大合照都沒問題~





五層大蛋糕以閃銀蝴蝶裝飾,清清地襯托到新娘子的高雅美麗~




這裡的花藝裝飾都很美不俗氣~



主家席很堂皇華麗,不失主人家氣派~ 諗到出年我可以坐主家席真係好興奮!



而家扮住賓客影張相先(≧∇≦)



負責人說ClubONE One Bay East 這裡最多可以擺27圍,價錢6萬元起可包場,比九龍鬧巿婚宴場地價錢相宜很多啊!(諗得過!)



還有白雪雪的三角琴,可預約鋼琴家演奏,或者新人在這裡拍照都很美~



餐桌上也有浪漫佈置,蠟燭和花瓣也有提供。




掛油畫或名單的展架都有幾款選擇~



娛樂區在另一個房間,充足麻雀供親友耍樂。



雖然我結左婚都8年,今次特別去參觀婚宴場地令我諗返好多當年結婚的點滴,又想到出年皮皮當花仔又好開心~ 現今的婚宴和結婚細節跟8年前都有好大分別,多了很多心思❤️

any肥,感恩我與丈夫能組織幸福小家庭,攜手共渡第8周年,衷心祝福快將踏入人生另一階段的你們好好幸福下去,大日子順順利利!



ClubONE – One Bay East
海濱長廊 (觀塘海濱道83號One Bay East東座Citi Tower 1樓)
港鐵牛頭角站 B6 出口, 步行約9分鐘


#ClubONE好唔好
#Wedding
#婚宴場地
#擺酒





沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails