☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2016年3月3日星期四

我愛芝士之「麥上日光」五層流心芝士軟包




Daidai 是個吃貨,仲要係超中意吃芝士! 我可以去超巿買一磚芝士空口食的人~~~

所以....不胖才怪.....

這天我經過尖沙咀金馬倫道,本來諗住去我最愛的韓裝樓上店探探老闆娘,但剛好在小韓店的對面便是這家「麥上日光」!!

之前見過網友介紹芝士飽話好好食,一場來到唔執書! 即刻買返個芝士飽回家嘆~~~~




你咪以為睇門面好靜.... 其實... 買芝士包係要排隊架@@ 

香港就係咁@@ 新開排! 人氣排! 好食排排排!!!  新屎坑更加要排!!!!!!



芝士飽有咩咁吸引?

個個排隊係買「奧地利五層流心芝士軟包」 一件$25, 四件$90

佢特別用左澳洲及紐西蘭兩種忌廉芝士整,Cream Cheese! 嘩! 我好中意~~~





當日我是閒日下午五時右左去買,大約有10人在排隊,唔算多人,大約排6-8分鐘就買到,前面還有對情侶是遊客,遊客都識?!!!!




我買了一個試試,店內還有其他麵包賣,買其他的不用排隊,下次再試試吧~~~



回家試試,一件都幾大個架! 細食的兩個人分都得! 

麵包很鬆軟,還一層包夾一層芝士,多重口感,Cream Cheese帶少少酸,甜甜的,香濃細滑好好味,我覺得焗熱會好食D,凍左的芝士唔夠軟...

之於「流心」其實我唔多覺,係芝士軟軟的,一咬會「咇」出來,面層舖滿芝士粉,但好碎好易跌哂散哂,整體係好味的!



「麥上日光」
尖沙咀金馬倫道32-34號福橋大廈地下D號舖







關於daidai & pipi
Daidai & pipi 的快樂魔法

博客:
Beauty Exchange .  she.com . elle . WeShare . ubeauty .  88db

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails