☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2016年2月11日星期四

全日HEA。睇圖書。免費任玩玩具亭!




1月有兩個星期真係好凍好凍呀~~~

我呢類文青系媽媽(即HEA媽)好怕凍...點同阿皮去公園玩呀???

但阿皮要放電XD

呀! 原來商場都有小朋友專玩區~~~

呢日去左K11 B1地庫

最近期呢度變左玩具亭

可以比小朋友任玩

大人都可以入黎HEA

真係啱哂我! 啱哂皮皮~

一齊黎睇下有咩玩!



這裡由中午12時開到晚上10時

真係由朝玩到黑

最開心係免費!

注意一點K11每一個鐘最後10分鐘有清潔時間

這10分鐘要散場

清潔後又可以入場玩過

無限次架!

為左小朋友健康和衛生

呢10分鐘好重要!



如果就啱時間

可以玩下這個糖果機械人的魔法時間

好似自己畫自己個樣然後print出來整個機械人...

阿皮太趕玩車車

就冇整到喇....




入到黎好開心架!

周圍都係玩具~~~

阿皮已樂而忘返玩了~~~

阿媽可以HEA了~~~






睇下D玩具

懷舊鐵皮公仔都有

好得意呀~~~



完全唔理我囉...




其實我地分別去左兩日...

阿皮在玩的時候完全唔知自己姓乜架!




皮豬的傑作...



女孩子就勁中意呢間大屋!



成條長走廊都係火車路軌

細路真係玩到唔捨得走架!




行入少少又另一番天地~~~~

舖上地毯的區域

這個位是除鞋子玩的...

但我見有個阿叔著住鞋入黎囉

好彩佢老婆喝住佢=_=




係咪好正呢!

成個帳幕~~~

好嘆呀!

我好想入去HEA呀~~~



有一間小房間是看小小電影

好藝術架!

我唔知講乜...

總之藝術既野你識條鐵咩?



又行多2步

係圖書角呀!

大人小朋友書都有架!

偽文青可以來睇下書~~~~




阿皮一入到黎又HIGH左!



簡真係反斗奇兵入面小時的安仔一樣

玩呀玩@@@

開心到爆炸!!!!!



真係冇你咁好氣!

將D櫈仔叠到勁高@@

我真係知我個仔頑皮架!

好彩冇咩人

皮皮話係起緊樓

要好高好高先得

(這個本身是拆開幾張櫈仔的,因為係LEGO樣所以皮皮要砌埋一齊)

我比佢玩左一次叠櫈仔

滿足一次啦!

有時我都好想知佢個腦諗乜

只要唔傷害到人我都比佢發揮

小朋友真的不能局限太多....




之後在場識到2個小朋友,

一齊玩踢波~~~

這裡真是好free

任玩都冇人制止

最緊要開心!!!

阿皮的社交好好

小朋友冇介心

但我堅真好怕同陌生人搭傘XD




玩左成個幾鐘

阿皮終於捨得走

因為巧肚餓⋯

不過仲未走得住~

K11商場有張轉轉櫈

皮皮轉到好hyper~

開心到爆炸!


樂而忘返

轉轉櫈好刺激

感官訓練好好呀~



下雨天、天寒地凍

去商場玩都好開心架!



K11 Toy Shop 玩具亭
2016年1月9日至3月7日
12pm - 10pm
K11 B207舖




沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails