☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2016年2月11日星期四

低B廚房。我的醒神早餐~~~ 萬歲油, Fred &Chloé脫脂奶



新年期間去拜年

同親戚朋友乜都講一餐!

姨婆話佢平時鍾意食萬歲油架~~~

哈哈咁啱既?

我屋企都係買開萬歲油架!





萬歲粟米油食落冇咁油膩

煎炸都得!

而且唔洗用大量油去煎野炸野

少少油都唔怕痴鑊...

而且萬歲油係100%天然,純正及無添加

食油含豐富維他命E及人體所需的脂肪酸

絕無膽固醇,有助維持心臟健康~~~

無論係皮皮咁細個小朋友...

定係姨婆、太婆級數的老人家

萬歲油很啱一家大細食用架!




題目叫低B廚房

係因為我真係唔識煮野食....

我平時至多都係煎下雞翼豬扒...

盡的了@@

老老實實...煮野食真係好講天份

我煮得熟,有味道,唔太燶

我阿仔老公都會食架!

哈哈...算把啦~~~~

我盡左力的了...謝謝家中兩位接受我整的「美食」~~~





講得太遠添...

星期六日朝早唔洗返工

我盡量都整份靚早一家人食架!




哈哈,,,,我覺得自己煎得好靚~~~


最後完成餐蛋治~

好豐富~~係咪正呢!

最緊要唔會煎到蛋和餐肉油淋淋

這是低B廚房的媽媽愛用萬歲油的原因吧!




新年仲煎手造年糕和手造蘿蔔糕~

謝謝媽媽和老爺精心製造

真好吃啊!




平時返工又點會整咁多野做早餐丫....

所以我既早餐都係快食

牛奶是必需的

因為我喜歡喝牛奶啊!

多喝奶增加鈣質...我老左唔想變攣弓蝦米....

Fred &Chloé脫脂奶 唔知飲了第幾盒

在759有售

總之759一有貨我就買定2盒早餐喝~~~




Fred &Chloé脫脂奶 是沒有加入任何防腐劑、激素和抗生素

我中意佢唔太甜

又不失牛奶香味






平常的最好配搭是早餐穀物片

一碗加上Fred &Chloé脫脂奶真是很飽肚

成朝都唔會摷零食~~~





另外還有一款是全脂奶,

都好喝的~

逛超巿時都可以留意一下啊!



沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails