☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2016年2月3日星期三

蟒蛇、蜘蛛、大蜥蜴! 小朋友一啲都唔驚! 珍禽異獸黎到都巿學校呀!~~~




上星期日有個難忘體驗...

平時睇電視見到D 人玩蛇、蠍子、蜘蛛感覺好核突好恐怖...

去金魚街/海記公園見到真既都會有毛管棟既感覺...

但今次去左Animal Farm 生物科學體驗團之後@@

意想不到大人和小朋友都好開心! 可以近距離親近珍禽異獸~ 

皮皮一啲都唔驚!

小手仔放膽接觸奇異小動物!!!




爬蟲學專家、自然保育人士及星級動物導賞員Mr. Goatee Toni 今日來到 Ludus Club 同小朋友見面~

Ludus Club 平時呢度係幼稚園來,假日會辦一些親子活動。

Mr.Toni 今日帶左好多稀有動物來~

今次的動物全都是冷血動物 (Bule Blood Animals)

仲分享左好多珍禽異獸的特點、大自然和生物知識~

小朋友都好專心聆聽

首先見面的動物是一條白蛇!

第一次親身近距離見到蛇! 全場的大人和小朋友都好驚訝和嘩然! 




之後越來越精彩...




小朋友可以留意一下蛇的花紋

排列、間條和花碌碌都有~



大蟒蛇可以吞食一隻小山羊! 好厲害的~~~



保育員起初比小朋友接觸一下蛇皮先~

原來蛇換皮係成條脫落架!

皮皮居然很有興趣拿上手感受~~



然後精彩了!

在保育員的專業指導及安全情況下,小朋友可親手接觸不同物種的珍禽異獸

Mr. Toni說他們的動物員一共有800多條蛇

當中選了最安全的5條蛇給孩子接觸探索~

過程刺激又興奮!



皮皮之前不停講:「好恐怖啊! 我好驚啊@@」

但當保育員姐姐問佢想不想嘗試把蛇掛在頸上...

皮皮居然說想試試~~~

而且未到到果刻不斷舉手示意想玩!

今日既皮皮都幾乖...

我估唔到佢全程坐定定等待保育員帶動物給他接觸

乖乖會給讚!




皮皮的笑容很滿足啊!

證明他一點也不害怕...

很有自信啊@@

仲同鄰座的小弟弟講:「唔洗驚架!坐定定啦~我陪你啦~」

大佬你贏哂啦! XD



5條蛇阿皮都有摸過接觸過...

皮皮話蛇的皮膚好滑,有些凹凹凸凸既蛇紋,身體是凍的

仲話好得意!!!





都唔記得做咩咁開心!

雖然平時見人玩蛇感覺好肉酸...

但親身感覺就覺得好開心好興奮!!

真係機會難蓬...




之後就到蜘蛛~~~




其實蜘蛛都有摸....

摸左隻蜘蛛既Dummy.....

毛茸茸架!



不過比蜘蛛咬到就大件事啦!

平時既蜘蛛會毒死動物後才食動物

呢款來自熱帶雨林的蜘蛛會生食動物架!

蜘蛛會咬動物頭蓋頂

等隻動物全身麻痺

然後生吸動物的血....

吸乾為止

係咪好恐怖?????



精彩節目一浪接一浪

以下落黎既主角是蜥蜴呀~~~





蜥蜴咁既樣,皮皮都話唔驚....

一於摸下佢

腳趾都要研究下...




仲發現到蜥蜴甩皮XD

幾隻蜥蜴都摸暈哂....

我都有摸到++

平時去海記/金魚街都驚到嘔

仲大叫話好核突呀!

點解既? 點解今次親身接觸唔驚既?

皮皮仲叫我摸多幾下....

媽咪:「你摸下,鞋恰恰架,D腳趾好尖架....」

蜥蜴還伸伸脷和應=_=




Mr. Toni 最後帶左蜥蜴大佬: 美洲蜥蜴王 出黎!

嘩嘩嘩! 好勁呀! 超級大隻架!

我人生都未見過咁大隻既蜥蜴架!!!




美洲蜥蜴王大約有1.5米長




咁大隻蜥蜴皮皮都唔驚!

仲好雀躍咁同大蜥蜴合照~~~

就連平時唔多中意影相既爸爸都要爭住合照!

哈哈~

蜥蜴王真係好有型呀!

我地仲摸隻蜥蜴王的身體和腳

皮皮一啲都唔驚! 好厲害!



今次是在ohmykids報名參加這個Animal Farm 生物科學體驗團

http://www.ohmykids.org/2016/01/【ohmykids-玩學團】animal-farm-生物科學體驗團-3112016/

平時最多去海記公園睇下...

金魚街都有,不過近期越來越少稀有動物...

今天全程接觸珍禽異獸

學左好多課本都學唔到既生物/動物/生態既知識

真係要好好愛護地球呀!

獲益良多!


朋友好奇怪點解我都唔驚...

可能平時既我看上去很柔弱.......

但如果我驚既話阿皮都會驚!

做左媽媽咩都唔怕啦!

我都想皮皮嘗試多點,體驗多點啦!

謝謝主辧機構,今次真係好好玩! 

要讚讚皮皮真的好勇敢!

好大膽!

我好欣賞你!




沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails