☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2015年12月10日星期四

2015聖誕節:奧海城 TOMICA展。車仔迷必到!



今年聖誕節商場佈置好多都好靚,我帶左皮皮去了不同商場勁影相,好開心~

今年我地第一個去既聖誕佈置商場係奧海城,11月中就去左影相,還要是開幕第一天到!

我們皮家三口子都好中意Tomica,各人都儲不同的車~皮皮好特別,只儲工程車,問他長大想做地盤工人or工程師?佢話係工程師,中意設計路和橋,佢最近話想在深井起個地鐵站喎(下刪100字)⋯

皮爸中意儲特別版車,即係貴野XD

皮媽我就中意儲公仔車,例如鬆弛熊、迪士尼和整set TsumTsum (≧∇≦)

講得太遠,即係成屋都係Tomica 車(≧∇≦)



一黎到奧海城中庭,皮皮就好興奮,一落完電梯即跑過去!









Tomica 真係好毒⋯皮皮一邊睇一邊大叫:「我冇呢架車呀~我冇呢個站呀~我冇停車場呀~」

真係好恐怖⋯



是日皮皮look梗係著佢最中意既Tomica 工程車Tee啦~




好驚喜!皮皮有呢架熊貓車,而家變成100倍大!


薯條車都有(^○^)







之後仲遇到同樣中意Tomica 既朋友仔樂樂~兩個一相遇就失控=_=超級開心~



這裡有3個遊戲玩,不過要在場內消費滿$100先可換一張遊戲券⋯

我地咁啱去Uniqlo買一家的冬季衣服,所以儲到單~


$500發票可以入Olympian Kids Club ,仲可以參加幸運輪盤,阿皮又唔知點解咁lucky,比佢中到一架Tomica車仔*\(^o^)/*



第一個game係對對碰,找中三對相同就有一個印花和一張Tomica 貼紙。




第二個game於1分鐘内找到圖卡上6款車仔再放入大貨車。



第三個game玩推車車,碌中指定car park 就贏。



贏哂3個game就可以有2次夾車仔機會,d game就算失敗左都可以再黎過,好易過。


不過夾車仔個勾好似R痕咁冇力,乜都夾唔到⋯



有一個game唔洗遊戲券都玩得,就係為車車油顏色,可是個填色噴墨虧的,小朋友的手指仔唔夠力按,printer又出error,唔知之後有冇改善???



但小朋友就好開心~有自己設計的tomica 車,兩隻小鬼不停問邊張靚d呀?搞到爸爸們都唔知點答=_=



全場最毒之處係有間玩具嘔嘔城 x tomica 特賣專區⋯



放火咩⋯


阿皮又找緊佢至愛的工程車⋯


好彩工程車限量版只得一架~


除左中庭,奧海城周圍都有tomica蹤影~這裡是二期MTR出口~



Uniqlo果邊地下有個大的士盒~


我地第一日,試玩區未開,之後再經過見到有幾張枱比小朋友任玩車仔~


還有海量車仔展覽~




舊版車都有⋯


三期有迷你巴士~


一期最屎,得塊板,仲要欄住冇得行埋影⋯


最後係隱藏位置,二期停車場有Audi A1 1:1真車~

但另一架Nissan GT-R就揸走左,唯有影阿皮⋯


就這樣啦!

然後有一個星期晚餐到了奧海城UCC cafe,有Tomica 兒童餐食架!

但就冇乜特別,食物跟平時一樣,只換上Tomica餐具,我都有啦⋯

總括來說這裡很好玩,是放火之地吧!


沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails