☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2015年12月31日星期四

2015 dai 事回顧



又一年。。。

時間過得好快。。。

2015年真是好努力

成年都係好忙

不過幸好身體尚算健康

少左病痛



今年最開心係同皮皮3月時去左東京旅行

第一次親子遊

好難忘

旅程總是令人回味

皮皮去過旅行之後見識多左

又大個仔左






由2009開blog到現在,2015年係我眾多年中寫了最多篇blog的一年

唔知點解

靈感澎湃

我成日都好忙

但都寫到咁多篇

真係神奇

要一直堅持做這件事

最大原因是自己興趣

我中意作文寫字

哈哈




寫到咁多篇

另一大原因係多得公關們賞識支持!

最開心寫親子的文章

很感謝公關們給皮皮不一樣的童年

如果冇人邀請我地去玩

我諗我和皮皮會在家繼續宅@@



另外也謝謝各大品牌常常邀請我試用美容產品

又有功能內衣葆露絲著

令我這個卅廿幾勾的媽媽可以Keep住靚

睇落好後生




在職媽媽八足咁多爪

唯感自己工作不夠努力

算係沒有做錯

穩定交貨

老細都收貨

2016希望有機會轉下環境

等我多些時間湊仔



仔係好重要

我個伴更加重要

有你愛我地

接受任性的我

和難養的仔

先至最強勁


2016會更大挑戰

皮皮升小一大作戰

努力努力再努力!





關於daidai & pipi
Daidai & pipi 的快樂魔法

博客:
Beauty Exchange .  she.com . elle . WeShare . ubeauty .  88db

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails