☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2015年11月24日星期二

阿皮入左小一自行心儀果間! 好開心呀⋯⋯





阿皮入左小一自行心儀果間! 好開心呀⋯⋯

媽媽一向都以為皮皮笨笨的

尋晚我和爸爸都恭喜皮皮:「阿皮,恭喜你呀!你入到你中意果間小學呀!」

皮皮就問:「係咪XXXXX小學呀?」

我和爸爸都感到好意外,我地仲諗究竟阿皮識唔識咩小學。。。但估唔到佢講得出整個學校名字!

咩皮皮你真係咁醒?!

真係好開心呀!


爸爸媽媽可以鬆一口氣。。。

我足足對了得獎號碼3次!!!

因為對於hea爸hea媽黎講,唔洗撲學校真是一天都光哂~

皮皮只是得15分,佢真係好幸運

今日報紙寫,只有42.6%的學生獲派學位,22,888學生中,有11,430名為世襲生

我預計到我選的宗教學校,可能只有幾位15分可入

沒什麼把握,唯有靠好彩

皮皮是個幸福又幸運的小孩

我們找天去慶祝啦!






關於daidai & pipi
Daidai & pipi 的快樂魔法


博客:
Beauty Exchange .  she.com . elle . WeShare . ubeauty .  88db






沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails