☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2015年10月18日星期日

超可愛❤️❤️❤️ <第二彈>TOMICA X DISNEY TSUM TSUM 車仔 !~~~




幾個月前我分享過TOMICA X DISNEY TSUM TSUM 車仔 既初回限定版,最近出左TOMICA X TSUM TSUM 出左第二彈!當然會跟大家分享啦!

相關blog:

超可愛❤️❤️❤️ TOMICA X DISNEY TSUM TSUM 車仔 爆箱!~~~

http://daidaipipi.blogspot.hk/2015/04/tomica-x-disney-tsum-tsum.html

今次第二彈一共出了七架車仔,包括:
頂層車仔 — Pooh, Minnie
堆疊車仔 — Mickey, 史迪仔, Dale大鼻帝帝, 三眼仔, 巴斯光年



我十月初在深水埗的玩具店購入,平時事頭婆售的價格會偏高,我買這堆車仔居然是全港最平!(按:最近看灣仔玩具店價錢一樣,記住格價)

事頭婆可能做善事,我買的時侯都很懷疑問下店員哥仔確實價錢,真係平到笑呀!加上齊哂一套,當然即刻入貨啦!




香港既行貨...... 唔知幾時出,今日我開箱影返輯靚相!TSUM TSUM 車仔真係好可愛❤️❤️❤️



(((o(*゚▽゚*)o))) let start! (((o(*゚▽゚*)o)))


首先是米奇堆疊車仔



前後車輪不同色的!很細緻~


米妮頂層車仔




米妮車頂上有隻小米奇,可愛爆燈!


小熊維尼頂層車仔



維尼熊上小Piglet 豬仔,好細粒❤️


Dale大鼻帝帝堆疊車仔



Chip在上一期已出堆疊車仔,終於可以相遇了!



史迪仔堆疊車仔



我是想不到會出史迪仔架!Cute!


巴斯光年堆疊車仔

巴斯的表情⋯究竟發生咩事?








最後是三眼仔堆疊車仔




顏色好靚!



一齊大合照啦!





本來想一次叠哂七隻,但叠到第五隻開始彎彎想跌了⋯



TOMICA X DISNEY TSUM TSUM 第二彈就以上七架車仔了~



同場加映:魔雪奇緣系列,三位主角:小白、愛莎、安娜 ~

這套在七月時買,是日本限量,現在大部分水貨玩具店都沒有了⋯



小白是頂層車仔




愛莎堆疊車仔



車輪暗藏可愛的粉紅與粉藍色!


安娜堆疊車仔



全部都好靚!我就是喜歡Tomica車仔全都造型精緻~



最後大合照!非常繽紛可愛!

Tomica x Disney TsumTsum 暫時全套18架車仔,看日本Tomica 官方網站12月又會出新車,永無止境⋯⋯



我的Tomica x Disney TsumTsum 車仔放在米奇大貨車裡,開始唔夠粒添!又要諗諗放在哪欣賞好~米奇大車在上集分享過:http://daidaipipi.blogspot.hk/2015/04/tomica-x-disney-tsum-tsum.html





下次買這架巨型版TsumTsum 米奇車啦!點擺都靚呀!

我還有儲很多Tomica車仔⋯有時間再分享啦!或者寫下平時我在哪裡買車好不好?




沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails