☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2015年10月4日星期日

躺著就能瘦:Cutera truScult療程 @ A-PLUS Beauty Medical Center



朋友仔知道我之前到某某美容院後的感受不太好,於是她推薦我到尖沙咀的A-PLUS Beauty Medical Center (“A-PLUS”) 做療程,A-PLUS對佢地既療充滿信心,包補服務好!於是今天唧出少少時間,到A-PLUS試做Cutera truScult減肚腩療程~



A-PLUS 的環境企理乾淨,地方唔算好大,但設備齊全,有2層樓舖位作不同療程之用。




走廊上會見到不少美容證書,這裡很著重美容師的專業技術及培訓~


入到房間,也蠻闊落,今天是試做Cutera truScult減肚腩療程,美容師說做Cutera 時不能出汗,因此給我一間較大及通爽的房間做療程。







Cutera 這瘦身機是透過熱能深入皮下脂肪,以高達攝氐45 度熱力溶解脂肪,一般可減腰、肚、大腿,甚至V面都得!做機時感覺暖暖地,適應後都幾舒服架!




做機非常簡單,唔洗碌、唔洗搣脂、唔怕痛、唔怕整瘀。。。只用機頭放在皮膚上層便可,全程60分鐘,療程前治療師有詳細講解做Cutera的步驟和感覺,我只需要躺上床上便可瘦了。。。



由於我是第一次試做Cutera,美容師為我調教溫度到44.5度,如果想效果更明顯,深層燒脂,正確溫度為45,下次再來做應該可以用這溫度了!

美容師為我做Cutera於整個肚腩上,而且最肥的重災區會重點幫我做多幾次機,覆蓋的範圍都幾廣泛,雖然我重點減肚腩,但美容師會為我做埋腰和胃腩等位置,讓我瘦多D!

完成後皮膚會泛紅,好似浸完溫泉咁,轉個頭就散紅~




完成後即刻量度下腰圍,好驚喜我只是躺在床上做機,沒有痛楚,不需氣力的情況下減了肚腩1.2CM!好神奇呀!

美容師話過多3-4星期,消耗了的脂肪酸隨著新陳代謝經肝狀排出體外,的確在寫文章的一刻已完成療程大約3星期了,我感我的肚腩真的有變扁平,希望再來 A-PLUS做Cutera減肚腩時,會有更加多的脂肪溜走啦!躺在床上能即刻瘦,真係邊個唔想呢?!


=================================


另外想講下A-PLUS 的消費模式,A-PLUS 的美容療程沒有困縳式套餐Package,每次上來做療程都是單次收費,唔會一次過比一大筆錢,不Hardsell,真係好啱我這類雙職媽咪~

的確我常常都擠不出時間做療程,我以前幫襯開的美容院常常逼我買Package,但我常在忙,真係做到佢Deadline都未做哂(汗)...浪費公錢,好肉痛。。。所以我都幾Buy續次收費的方案,只要一有空都可以Book treatment,真是很方便!下次趁有時間一定要再來減肥/Facial!!!

如果大家都想去A-PLUS 做Treatment,只要在booking時說出的的會員號碼「AP08589」,便即可享有
脫毛6折/Facial 8折優惠!

(以上優惠只限A-PLUS新客人)



A-PLUS Beauty Medical Center

電話:2723 0616

地址:九龍尖沙咀金馬倫道18號萬勤大廈7樓全層

Website:http://a-plusbeauty.com.hk/

Facebook:https://www.facebook.com/aplusbeauty.com.hk

Facebook搜查:A-PLUS Beauty Medical Center








關於daidai & pipi
Daidai & pipi 的快樂魔法


博客:
Beauty Exchange .  she.com . elle . WeShare . ubeauty .  88db




沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails