☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2015年10月12日星期一

[灣仔] 唔洗排隊都食到好好味既流心芝士撻! @ Cake Lab




嘩!睇見都流口水(^○^)

呢排日日都比流心芝士撻洗版,搞到我都好想食啊!但係我排唔到隊⋯間間都排咁耐,咁點先?!



前幾日見到有網頁介紹灣仔開咗間流心芝士撻嘅鋪頭~於是星期六帶完阿仔上堂就過黎買返幾件!


Cake Lab 原來係美心集團,以前呢個舖位係黃咁咁既美心西餅,搖身一變變成以藍白色為主的小清新西餅店,路線年青得多~



我是星期六下午來的,諗住要排,點知冇人排⋯ 唔通唔好食?定係d人唔知有芝士撻賣?


餅店大部分位置係賣麵包~


但麵包的種類同一般既美心西餅唔同,這裡居然有極大菠蘿油!

店員話Cake Lab既麵包、西餅和芝士撻係呢間餅店既師傅自己整,唔係美心廠房送黎,新鮮熱辣,款又多,又特別一點~

如果我呢頭返工,我實日日過黎呢度買早餐架!




雖然唔洗排,但我想買果時咁啱賣哂。。。唯有等出爐!仲正啦~!~!

等出爐都係7分鐘,行下企下就有得食!

軟心芝士撻$14一件,買5件送1件,$70半打,都好抵食!



嘩!出爐啦!勁香呀~~~

我係芝士怪!見到都流口水~

店員哥哥話趁熱食最好味!雪凍食又得!凍左想翻熱就用焗爐焗番熱好食D~



我買左3個,一家分享,老細們大讚好好食!!!芝士係流架~~~~



小心燙口!流心芝士非常之Creamy~我地就覺得好好食!係餅底冇乜特別,同平時既蛋撻底一樣⋯

我地冇食過半熟工房和BAKE,但係美心有呢個質素,大眾價錢,係令我很驚喜!我想我每星期都會上完堂買返件囉@@好味好味呀!



最後貼多幾張甜品相~

Cake Lab既甜品/西餅同一般美心西餅唔同架!感覺係高檔好多!款式又靚既~

都有d興趣試下~:P




蛋糕款都係唔同D,我係見住個女師傅整好立即拎出黎放入蛋糕櫃,灣仔區買麵包蛋糕又多個好選擇了!


地址:
Cake Lab 
灣仔安康商業大廈地下2號舖




關於daidai & pipi
Daidai & pipi 的快樂魔法


博客:
Beauty Exchange .  she.com . elle . WeShare . ubeauty .  88db



沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails