☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2015年9月30日星期三

眨下眼sharp哂! @ 妙蓮隱形眼鏡亮目保濕液



我戴隱形眼鏡都有超過10年經驗(好老餅=_=)~ 

我既護眼心得係:看文件、打電腦、玩手機要盡量少戴con~

不過貪靚既OL又點會成日戴副粗框眼鏡咁薯?仲有出街我一定戴con架!因為我係影相怪,無時無刻都中意selfie ^_^

咁點樣可以長時間戴住con又唔會引起眼睛乾澀?

今次用了老字號品牌 - 妙蓮隱形眼鏡亮目保濕液,適合長時間配戴隱形眼鏡的人士,輕鬆地滋潤及潔淨鏡片~



妙蓮隱形眼鏡亮目保濕液

成分有活性劑Poloxamer,能減低鏡片表面張力,眨眨眼,即可移除鏡片表面上的污垢,輕鬆地滋潤及潔淨鏡片~

是巿面唯一一款能清潔鏡片和滋潤眼球的隱形眼鏡保濕液。

保濕液開封後可用60天,比一般眼藥水更耐用。






成日做野忙到甩碌,眼睛越看越濛,對唔到焦在投訴⋯

即刻拎支妙蓮隱形眼鏡亮目保濕液出黎滋潤下雙眼,滴一滴、眨幾眨,即時解決眼睛乾澀問題,而且唔會令con移位,張開眼時sharp 哂!



咁辛苦,要乘機抖抖,讓眼睛休息過後再努力過啦!




返工日子,就唔怕戴隱形眼鏡,化返個靚妝上班,人都醒神D!



妙蓮隱形眼鏡亮目保濕液 已成我辦公桌上的主要成員啦!




試用產品及產品說明由品牌提供。


關於daidai & pipi
Daidai & pipi 的快樂魔法
博客:
Beauty Exchange .  she.com . elle . WeShare . ubeauty .  88db



沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails