☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2015年8月27日星期四

4大功效,1支智能眼霜獨有 @ CLINIQUE Smart Custom-Repair Eye Treatment智 能修護活肌眼霜

 

如果說我最著重的皮膚問題,我會最先關注眼周皮膚保養,不得不承認過了三十歲後衰老得很快,每次拍照都見自己笑容燦爛,但郤見到魚尾紋跑出來出!真是有點擔心。。。


常常想找些好用的眼霜,我的心水是:夠保濕、夠清爽、去紋掂!


今次找到心水眼霜啦!一支可以同時改善部肌膚問題:去紋、亮肌、補濕、緊緻。。。

便是: CLINIQUE Smart Custom-Repair Eye Treatment智能修護活肌眼霜 HK$420 (15ml)

我簡稱它做「智能眼霜」!




首先,我太喜歡這支智能眼霜的質地了!是我心中最愛的輕盈乳霜,每次只是唧一泵,便可以足夠塗雙眼,質地很易推和濕潤,也快滲透,感覺眼周皮膚很舒服!


看!真是好濕潤,非常補水又易滲透! Clinique每次出新產品我都好有信心~ 在這夏日真是很好用,相信冬天都可以Keep住用呀!



用左2星期我覺得它最能改善我眼紋的幼紋問題,之前用的眼霜不夠潤所以眼紋差少少。。。

另外補濕能力一定要大讚,因為我常常定格打電腦令眼周皮膚很乾,用了這支智能眼霜能助我時刻保持水份,唔拍眼周乾爭爭,支持一天工作都唔變累。。。

我成日戴隱形眼鏡時常拉眼皮,其實好易搞到皮膚鬆馳,有了Clinique智能眼霜可以幫我緊緻返眼周的皮膚,讓皮膚緊緻起來,望落去年輕D、精靈D ,眼周皮膚亮麗一點!



好彩我的眼袋未算勁,但黑眼圈就深D,老老實實我成日都覺得好攰唔夠瞓,但晚上用了這智能眼霜後第二天起來都唔會太殘。。。

真想去個旅行叉叉電,奈何自己忙到甩碌連大假都唔夠==(哭)




生活艱苦,唯有用返D好用既護膚品幫補下,氹下自已開心,我記得Clinique 仲有支Smart Serum都好好用既,很想回購,今次這瓶CLINIQUE Smart Custom-Repair Eye Treatment智能修護活肌眼霜 真的不錯,是我心中想要的眼霜來呢!





試用產品及產品說明由品牌提供。




沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails