☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2015年8月26日星期三

DIY最滿足 @ 愉景新城「多元智能至叻小學堂」




皮皮其實係一個潔癖小孩,佢好唔中意污糟架,但今日佢雙手充滿顏料,都笑得好開心,媽媽好欣賞你突破了這點,又成長多一點啦!


點解皮皮雙手咁污糟都笑得落?係因為今日去左荃灣愉景新城參加「多元智能至叻小學堂」~ 呢個活動係親子形式進行既,媽媽都有得玩好開心呀!



愉景新城為鼓勵培養兒童多元智能發展,以「八大多元智能」理念舉辦不同類型的「多元智能至叻小學堂」,讓小朋友達到身心多方面發展。課程以「八大多元智能理論」為基礎,透過活動教學的方式引導小朋友發展八個重要範疇,包括:語文、邏輯數學、空間、音樂、肢體動作、人際關係、自我反省,以及自然觀察。


今日我地就參加左「紙板城市親子工作坊」,比小朋友構思下我地生活緊既城巿有什麼?

然後再利用環保紙板砌成心目中的城巿,真係幾好玩架!



由導師姐姐引導下,小朋友首先先用紙筆去構畫城巿的一切,皮皮即係諗到有橋、地鐵和大廈~



然後就可以在紙板上繪畫心中的城巿了~



皮皮話佢間屋係彩色既,所以屋子四面和屋頂都不同顏色~


真係好靚啊!


畫畫下仲有橋、巴士和地鐵,皮皮果然好中意交通工具~


導師姐姐都讚好靚啊!


皮仔就好滿意他的作品,是他自己一手一腳畫出來和砌出來的!非常有創意呀!


仲可以同隔離位既小朋友的城巿合併,原來好好玩架!


這是導師姐姐創作的城巿,特別鳥語花香的~


皮皮完成他的作品後不停向周圍的小朋友介紹他的城巿,佢話有青馬大橋、地鐵和巴士,可以搭巴士經青馬大橋返屋企,皮皮真係好留意身邊事物的,又有創意,要比個叻佢!



最後小朋友們和作品一同大合照,個個都玩得好開心,整個課堂1.5小時,話咁快就下課了~


愉景新城「多元智能至叻小學堂」仲有其他班舉辦的,我地想參加「太陽能環保燈親子製作班」,可是時間不合就沒玩了,除了小學堂外,愉景新城每星期都有故事分享,下次有時間我再帶皮皮黎玩啦!

媽媽蠻喜歡這個「多元智能至叻小學堂」,因為逛商場不只行街Shopping 咁死板,最開心係有得玩、有野學,啟發思維,仲可親子一同參加!睇返費用唔算貴,DP Kids會員都係$140一堂(1.5小時),大約8-10個小朋友一齊上,價格都OK!

仲有希望愉景新城快D裝修好,開返多D餐廳,我地好中意來逛街架!


想報名及了解更多「多元智能至叻小學堂」,可以到愉景新城網頁睇下~
http://www.discoverypark.com.hk





沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails