☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2015年8月26日星期三

去水腫掂!菅式美体、美腿骨気療程 @唯美研肌。菅式骨気美容



承上回:勇之初體驗:韓式啪骨,小顏骨気@唯美研肌。菅式骨気美容
http://daidaipipi.blogspot.hk/2015/08/blog-post_23.html

上回講到我去左個韓式小顏骨氣,即係啪骨,過程都幾痛。。。
而今回我就會分享下「菅式美体骨気」和「菅式美腿骨気」療程,做完成個人slim哂,去水腫好得,真係好啱我呢類返工中成日坐既OL~~~
(注意:此篇文章有大量肥肉,慎入)



今次圖片不多,因為美腿美体時不能自拍,而且,人人話做身唔係好痛,的確身體夠厚肉所以唔痛的,但骨気師話我淋巴實哂,按到D淋巴位真係好痛!今次真係痛到大叫~

首先係做「菅式美体骨気」,做身體範圍大,好似揼骨咁,去到膊頭位就特別酸痛,另外做到腰位位置,骨気師會強力幫你摵走脂肪,所以完成後會見腰線出返黎,骨気師話我係好水腫既人,效果係好明顯的!

「菅式美体骨気」主要針對缺乏運動的都市人,如我==

長期坐在電腦面前⼯作,不良坐姿及飲食習慣,都會讓毒素同水份冇法正常排走,脂肪亦會積聚於胃部、腹部及腰部。。。

透過菅式骨気整体的4部曲:起式舒緩、骨気按摩、型態修正、肌⾁放鬆,加速血液循環、暢通淋巴系統,提高脂肪分解、有效減去腰間贅肉、收細胃腩及肚腩。同時改善腰痛、便秘、 生理不順等問題,重拾健康和迷人腰線。



附上肥肉一堆。。。估唔到人手塑形係咁掂!背脊SLIM哂!最驚喜是腰位,本來水桶腰,美体骨気後有返條腰!骨気師Nicole話我本來膊頭位左高右低,佢幫我拉返正成個人的骨,盡量平衡返左右兩邊不均的情況~

另外肚腩也扁平點,沒之前般谷住谷住,排走腸和胃氣,徒手摵脂都好掂!

如果有時間的話我都想做多幾次,等我身形平衡D,想衫都靚D丫嘛~~~


下一 Part 做「菅式美腿骨気」療程,同樣地很適合少做運動的女士們~

我返工成日坐,但其實都好攰,因為有時多野做起上黎,洗手間都忘記去,到記得去果時都已經急到爆==日坐夜坐,於是形成水腫腿,行步路都重/攰過人。。。

「菅式美腿骨気」療程可以改善不正確的坐姿和站姿,經常翹腳及穿高跟鞋的人士。

姿勢不正確容易令我們的骨盆外擴、下半身肥⼤、 臀部外擴及下垂、肌肉過度崩緊而產生的⼤小腿等體形問題。

透過美腿骨気,推、 拉、搥、拍等多種手技,加強⼤腿⾎液循環,打通大⼩腿的經絡,扶正骨盆位置,縮小骨盆及臀部,柔和腿線,改善⼤細腿、O型腿、X型腿等問題。



美腿骨気時我覺得痛過面呀。。。嗚嗚。。。因為我腿很腫,成日坐,淋巴塞哂,腿的肌肉好硬,骨気師要為我通淋巴,一按淋巴位真係痛到大叫。。。我真係覺得呢幾年老得好快==

雖則我痛到嘔,又縮埋,但骨気師會堅持幫我完成整個療程的,骨気師Nicole話佢只係出左一成力,但我已經大叫好痛,咁即係我身體內有好多毒素,塞住哂血液不循環的雙腿內。。。

我都知,我都明,但我真的很難抽時間做運動,放工回家仲要陪太子讀書,真係攰到爆,唯一可奢望的,係抽少少時間出黎通下淋巴,希望我日後都可以Keep住咁做,如不是真恐怕年老時我走不動啊。。。~




完成美腿骨気腿會紅哂,血氣運行得非常好,即時見腿slim左一個圈,小腿肚沒之前般硬和實,成個人鬆好多~

其實我覺得完成美体和美腿骨気後好似做左一個鐘頭運動咁,我個心卜卜跳架,而且熱到心口出汗,腿累得好像跑了1km咁,我從沒有做運動的,所以真心覺得好累,周身骨痛,走路時酸酸軟軟,果晚回到家十時都不夠便睡著了,累得很。。。但一晚過後第二天便回復元氣,肌肉舒緩後又行得走得,



雖然小顏骨気、美体骨気和美腿骨気在療程期間都會覺得好痛,但痛過後見效果又真的感到很奏效,全人手的徒⼿手整形療法不會留下任何創傷或疤痕,最多是起痧的情況,過幾天就散,骨気療法仍安全可靠的,如果忍得痛,Keep住做都幾好,通哂D淋巴就唔會咁痛啦!




http://www.kansbeauty.com/


菅式美容分店資料:
尖沙咀店 - 尖沙咀金馬倫道10號宏威中⼼心6樓全層 |電話:(852) 2369 8818
沙⽥田店-大圍積存街22號A舖 |電話:(852) 2602 1833







關於daidai & pipi
Daidai & pipi 的快樂魔法

博客:
Beauty Exchange .  she.com . elle . WeShare . ubeauty .  88db

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails