☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2015年8月12日星期三

產後脫髮怎麼辦? @ 50惠新升級養潤育髮精華素




很多生育過後的女性都有脫髮煩惱,我都唔例外⋯唉⋯仲要天生的髮質是幼弱,成頭扁塔塔=_= 咁點算好?

一個月前我開始用 50惠新升級養潤育髮精華素($399/160ml),是一瓶幫助女性頭髮健康生長的精華素,讓頭髮生長得再強韌些,即係頭髮既神仙水咁,將妳的頭髮越生越靚!用了這個月來都見頭髮生長有改善呢!





這支50惠新升級養潤育髮精華素,點解叫「50惠」呢?原來當中足足有50種珍貴養潤成分,給頭皮營養所需~


50惠新升級養潤育髮精華素 的質地如平時的護膚水咁稀薄,帶有淡啡色調,味道好似有少少中藥味,但塗上頭唔會有陣中藥味的,放心~因為每次只要泵幾泵精華素便足夠,塗上頭皮感覺涼涼地,而且好快滲入頭皮中,很快變乾爽,只要每天早、晚使用,連續2星期便開始見頭髮變健康,4星期的話更會減少掉髮問題,頭髮會變得更濃密,真是天下脫髮苦女的救星啊!








在使用50惠新升級養潤育髮精華素前我的頭髮真是好幼好薄,其實咁少頭髮都幾尷尬,都唔知去邊度「增髮」好,又不敢剪短頭髮,太少頭髪真係唔靚呀><




另外我的髮型十年如一日,分的髮界起碼有十年八年。。。所以分界位和頭頂的髮轉脫髮最厲害==



我不算好乖每天早、晚都有塗這育髮精華,因為有時太忙忘記。。。(的確年紀大記性唔太好)

但一星期應該都用到10次左右的,每次大約泵6-7次精華,然後打圈按摩頭皮便可。

晚上我習慣洗髮後便塗上,日間則梳髮前使用,因為很乾透、很清爽,所以不影響頭髮造型,不論乾髮或濕髮都可使用。



我以照片記錄了這個月來頭髮的變化,我感到髮轉位改善得幾明顯,好像生多左少少頭毛,另外頭髮強韌了!脫髮的情況有改善,稀薄感減少了,看上去更濃密,真的有點意外呢!

期待使用8星期後的變化,希望能增加髮量、減少拆斷,頭髮更亮麗烏黑吧!



另外同時配合50惠養潤豐盈洗髮露($99.9/400ml)使用,溫和潔淨配方同時預防掉髮,的確每次洗髮後都見浴缸隔水塞的掉髮少了,我不怕洗髮時出現大量掉髮的慘況了!



還有50惠養潤豐盈護髮素($99.9/400ml),質地夠滋潤減輕頭髮乾旱情況,少了開叉,頭髮更有彈性!




左圖是before,右圖是最近的樣子,頭髮長長了很多啊!而且沒之前般扁塔,希望我的頭髮會增量,厚返些便好了,就算被風吹起,都不怕見到頭皮咁尷尬啦!




50惠網址:
www.50megumi.com



試用產品及產品說明由品牌提供。


關於daidai & pipi
Daidai & pipi 的快樂魔法
博客:
Beauty Exchange .  she.com . elle . WeShare . ubeauty .  88db

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails