☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2015年9月1日星期二

皮皮做評判 @ 2015 「Q嘜」美食寶寶選舉





這個暑假皮媽帶了皮皮去很多地方玩,可是未有時間一一盡錄。。。

今日分享一個比較特別既活動,就係皮皮做評判,在美食展其中一天,我們觀賞了《2015 「Q嘜」美食寶寶選舉》,其實去年我地都有來過做評判,不過皮仔今年大個左好多,所以整份評審,都係皮皮自己寫分數的,哈哈!



Q嘜香港優質標誌局 兒童活動係每年美食展的盛事,每年Q嘜舉辦比賽,都有好多小朋友報名參加!



今年以「煮播」為題材,讓小朋友表現介紹食物的實力!


今日皮皮好期待去這個活動,因為佢既朋友仔Dorian弟弟都來玩!皮已經是大哥哥,佢好落力介紹玩具比弟弟玩,氹到弟弟好開心@@



《2015 「Q嘜」美食寶寶選舉》之前在Q嘜Facebook已經刊登了各參賽小朋友的「煮播」短片,今年由前新聞主播方健儀小姐做嘉賓,教導各位小「煮播」的主播技巧,所以今年的小朋友講野特別叻,比賽亦很精彩好看啊!


皮皮好留心每位參賽小朋友的表演,我問佢你一齊參加在台上表演好嗎?

皮說:「唔洗啦~唔洗啦~我怕醜呀!」(我都知皮皮不是表演的材料)

所以話,上得台表演既小朋友真係好叻好有勇氣!唔係人人都得架!



皮皮坐在台下好了!因為每看完一位小朋友表演,佢就好落力咁憑小朋友的角度比分!所以,得獎的小朋友係實至名歸架!



不過比比下分又畫下公仔@@Dorian弟弟都大笑一餐!



講咁耐,不如睇下 Q嘜美食『煮播』實習班 (3-5歲組別) 的小朋友的落力演出啦!



仲有  Q嘜美食『煮播』實習班 (6-8歲組別),佢地個個都好專業!而且身懷絕技,贏得在場人士不少掌聲!


在大會網頁找到我和皮皮兩張相,我都唔記得講乜了。。。


眼神又幾一致!


在計分期間 前新聞主播方健儀小姐 上台向各位分享做主播的心得~




Akina話:「平時教開的學生都是大專生,但而家教的是幾歲的小朋友,反而更大挑戰!」「小朋友們都好可愛又醒目,能成為煮播真係好叻好唔簡單呀!」




最後各位小煮播得獎者順利誕生!這幾位小煮播都是皮皮的心水,各位小朋友的表演真是好精彩呀!





每位得奬者都獲得豐富禮物,真係好開心呀!



皮皮今日可以完成評判任務,都好叻仔啦!


最開心有弟弟同佢玩@@ 笑料百出!


很感謝Q嘜連續2年都邀請我和皮皮任評判,活動很好玩! 有機會再見啦!


相關BLOG:

首次任評判@「Q嘜親子廚神大賽2014」決賽

http://daidaipipi.blogspot.hk/2014/08/q2014.html







關於daidai & pipi
Daidai & pipi 的快樂魔法

博客:
Beauty Exchange .  she.com . elle . WeShare . ubeauty .  88db

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails