☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2015年7月26日星期日

夏日親子潮 @ SKECHERS韓國人氣D'Lites 運動鞋



 HELLO~~~

今個夏天好像很多新奇玩意,每個星期都忙著去玩!哈哈!

要跑跑跳跳,媽媽和孩子都要穿一雙好走路的鞋子,才有腳力精力玩足成個暑假!

今日我同皮皮一齊夏日親子潮,一齊襯個潮look去左玩呀!~



SKECHERS韓國人氣D'Lites 運動鞋是我們必備的鞋子!

放假去玩一定穿上它!

鞋子外型好有型呀!

其實在冬天時我們都有一對。。。

但夏天要有個醒目D、鮮明D既look,襯下夏日的淺色/鮮色衣服,所以我們特意換上SKECHERS D'Lites夏日新色!



皮皮今年夏天人成熟了少少,但長高得很慢,是個小個子。。。

但媽媽不擔心的,身高後天發力都可以!加油呀皮皮!大個仔要高大有型呀!




夏天穿得簡單清爽便夠型,simply is the best!白色tee+牛仔短褲就出得門口!

再襯對SKECHERS D'Lites,醒目有型!!!




皮皮呢排真係好多POST囉....我冇教佢架~~佢自己擺架!



皮皮佢話好中意呢對D'Lites 運動鞋,已經成為夏天新寵!

D'Lites 夠厚底,皮皮行足一日都冇扭計話好攰,這對鞋仔真係好好著啊~~~



另外喜歡它夠包腳易穿,魔術貼免郤了綁鞋帶的煩腦,一來唔洗怕成日甩鞋帶,二來4歳的皮皮自己穿好easy冇難度!!!



今日媽媽和皮皮特別Friend!因為我地個look好襯!哈哈~~~

同款白色TEE是親子裝~~~爸爸另有一件是黑色的!

媽媽襯條韓風短裙,加對 SKECHERS D'Lites ,即刻青春左(嘻嘻~~~)



我很喜歡這對D'Lites ,實在太有型!是豹紋 x 斑馬紋的,非常夏日feel~




另外我太愛它內增高1.5吋的設計了,不經意拉高身高比例~腿變得修長起來!



最後送上傻瓜親子合照!(≧∇≦)



記住暑假要大玩特玩呀!















試用產品及產品說明由品牌提供。



沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails