☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2015年7月10日星期五

抵買多選擇 - 日韓美妝樓上店 @ DorDor Cosme



朋友仔話我知旺角有間樓上日韓美妝店好多野買,絕對啱我呢個貪靚八卦精!於是Lunch time 走到 DorDor Cosme日韓美妝店 逛逛,看看有什麼又平又靚的美妝產品!



第一次上來,感覺地方都幾大!樓上舖的好處是地方夠寬敞,逛得真舒服!而且超多貨品,看到我眼花繚亂,店員說呢度有超過1000種日韓美妝貨物選擇,我好開心!睇左好耐,很多產品都有興趣~


今次分享下我有咩新發現啦!

首先是面膜,有成2-30款選擇,日本韓國最新款的面膜都有!


推介韓國AHC竹子面膜,有消炎保濕的功效,好啱夏天用~



有一大排櫃子,全是韓國品牌護膚品,平貴品牌都有,例如:the saem、the history of 后、雪花秀、innisfree等等,韓國最hit既牌子都在這裡~



店員向我推介AHC的防曬霜和B5保濕精華,韓國大賣,是好用之選~


然後來到日本美妝,林林總總,包羅萬有,我不說太多,看圖片有沒有喜歡的啦!





找到些得意的!這些都是用來殺蟲蟎的,放家中床鋪櫃子保衛生。


另外有寶寶產品賣呀!媽媽們不妨來發掘一下~


這瓶是清洗蔬果的貝殼粉,Dor Dor 有圖片示範用來漏洗蔬果後有很多沉積化學物浮現,如果想吃得安心絕對是放一瓶在家,避免再吃毒素了。



另一邊有女士們喜愛的保健美肌食品~


卡樂B穀類早餐都有幾款選擇,我自己買左包水果味的,都幾好食架!



這瓶是About Me去黃神器,我在拍照時碰巧店員向客人介紹,是一瓶按摩面膜,使用後皮膚變得剔透白晳,超級吸引呀!



以上這款都好得意,是美白牙齒擦子膠,假若出街約會食咖哩,食到牙齒黃咁咁,可以用呢舊擦子膠清潔牙齒,唔怕尷尬~



去日本旅行時在藥妝店都見過Ag的美髮產品,而家黎Dor Dor都買到了~


嘩!上次去東京我都買左以上兩支止汗霜,在日本的藥妝貨架賣得光光的!這個夏天我在用,真是防汗除臭勁好用!



喜歡這個起泡神器,手殘懶鬼唔識用雙手起潔面泡,用這個神器chok 幾chok 就起到豐盈泡泡,掂呀!


足部貼都有好多,大家有冇用休足時間?消腿腫不錯,晚上我會貼著睡的~


因為店員特別推介,我帶了韓國A.H.C Hydration Gen Mask高保濕舒緩竹子面膜回家試試~(HK$199/5pcs)


竹子面膜有修復角質層、消炎及殺菌之效~而且一片面膜有成32g 精華,平時的面膜大概只有二十多克,竹子面膜精華爆燈!


竹子面膜超級補水,面膜剪裁貼面,敷面時感到大量水分滲透入皮膚底層,敷後皮膚水潤光澤,毛孔細緻幼滑,提亮及均勻膚色,真的不錯呀!



逛過Dor Dor Cosme後,我欣賞這裡產品齊全多元化,還分門別類、整齊地排列著,產品的Expired Date 很長,唔賣就到期/過期貨!另外還喜歡她以牌子清楚標明所有產品價錢,唔洗估估下~

店主又會在某些特別產品親自示範圖解說明,店員亦很健談很專業回答美妝問題。

日韓美妝店在巿面上有很多,Dor Dor Cosme售的產品較特別及巿面上較少的,有別於連鎖美妝店,感覺是良心小店,要多多支持小店呀!

Dor Dor Cosme 係7月份會有優惠活動,有興趣嘅人可以去佢地嗰Facebook Page睇下~



韓國日本批發 Dor Dor Cosme
地址: 旺角彌敦道610號荷李活商業中心 11樓1103 室 







關於daidai & pipi
Daidai & pipi 的快樂魔法
博客:
Beauty Exchange .  she.com . elle . WeShare . ubeauty .  88db


沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails