☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2015年5月21日星期四

[皮皮] 4歲半 愛上了滑板車

承上回:夏天要出身汗!玩餐飽!@ 玩具“反”斗城。戶外玩具熱選~
http://daidaipipi.blogspot.hk/2015/05/toy.html

上回講到皮爸真係好錫皮皮,雖然皮皮有公關姐姐愛錫,收到部新的滑板車,但皮爸注意到皮皮未是時候玩兩輛的滑板車,於是買了一部適合皮皮玩的滑板車給他!好開心啊!





其實我地想皮皮玩滑板車好耐,但係皮皮成日話:「唔洗啦!我唔玩呀~」既然係咁,我地都冇逼佢玩⋯

有一天唔知係咪「突然開竅」,皮皮見到個小朋友在滑板車上玩花式,仲追住個小朋友跑,開心到咔卡笑!佢居然好主動話想玩,皮爸就乘機買部新既比皮豬了!



皮皮在玩具“反”斗城試左幾架滑板車,佢最鍾意呢架Y Glider XL (可調式三輪滑板車)!

咁啱玩具“反”斗城做緊「戶外玩具熱選」推廣,而且星卡有特價$749.9,我地就好快拍板買呢部了~

爸爸媽媽都好鍾意,我哋特別注意安全,呢架滑板車有3個碌,踏板又夠闊,行得好穩陣,啱晒皮皮玩~



手柄位可以調校高低,後輪有個剎車掣,一踏就會停,非常安全!

另外手柄可以左右移動,配合身體擺動,訓練小朋友平衡力~

還有三色選擇(橙、桃紅和綠),皮仔當然選佢至愛的綠色啦!



只要一有時間,皮皮就會帶滑板車落街玩,開頭都有小小輪盡,但熟習左就越踏越快,掌握得唔錯,快到爸爸媽媽都追唔到佢,玩得好開心!





皮皮好sweet架!呢晚爸爸夜收工,皮皮就帶埋滑板車落街接爸爸,仲同爸爸一齊買雪糕食(^O^)


第二晚到媽媽夜收工,皮皮就踩住滑板車同爸爸落街接我,就算返工幾辛苦都好,見到皮皮咁開心嚟到搵我,就咩辛苦都忘記晒啦!


至於公關姐姐送嘅Avigo LED 發光滑板車滑板車,就等皮皮大個啲玩啦!等佢夠高、夠平衡力夠嘅時候,再挑戰一下啦!


玩具斗城做緊「戶外玩具熱選」推廣呀!如果有意買戶外玩具俾小朋友,都可以留意下佢地做緊優惠:






1 則留言:

  1. scooter真係好好呢, apple 都係用glider brand 呢~

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails