☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2015年4月18日星期六

[親子BUFFET] 皮皮勁玩!爸媽勁食!抵食海鮮特色Buffet~@Panda Cafe 巴西美食嘉年華



繼續復活節好玩!

我間唔中都會搵下有邊間酒店Buffet 價錢會大眾化又有好野食,因為有時都想約下屋企人一齊食buffet,夠多選擇人人都啱!

今次我找到了!荃灣悅來酒店(熊貓酒店)既Panda Cafe 近來做緊「巴西美食嘉年華 自助晚餐」,有好多海鮮和燒烤美食,不過食之餘最開心莫過於皮皮有得勁玩!



看看buffet 的價錢很合理呀!而且VISA 咭簽帳仲可享七折優惠,折左真係好抵食!


遇著復活節假期,周圍有很多復活節朱古力擺設~


未食之前,皮皮已經出動!因為PANDA CAFE 餐廳內有個兒童Playroom,可以比小朋友來玩一餐!



阿皮實在好開心,因為佢係寧願玩都唔食既人,有得玩就得!

所以食食下想行下消化下既時候,可以來這Playroom比小朋友放下電呀!

唔想郁既大人又可以安坐坐位繼續食食食@@


我們第一次來PANDA CAFE,感覺幾寬敞,可能樓底夠高,坐位亦闊,所以坐得幾舒服~


睇下有乜食?刺身壽司一定有,而且有師傅即場切魚生比你,夠新鮮!


海鮮是無限量供應!我覺得最抵食是生蠔和長腳蟹,咁啱我坐既位直望係望住個海鮮區,D生蠔一清哂轉個頭就會添加,PANDA CAFE添食物的速度很快,唔驚冇得食!


熱盤都唔錯,有很多特色美食~例如椰汁焗蟹肉、煙肉黑豆燴排骨、炸鹹雪魚,香噴噴~


另外有巴西燒烤,羊扒、雞扒、排骨、牛扒都有,超香噴噴的!熱辣辣的!行過嗅到都流口水呀!


媽媽我去到邊最愛還是甜品~這天甜品區充滿著童趣,每款蛋糕上都有可愛的兔仔雞仔,配合復活節氣氛~




皮皮食呀食~爸爸去粉麵區叫師傅整左個白汁意粉比阿皮食,非常Yummy yummy~

皮皮話:「唔~好好味呀!香腸好味呀!蕃茄魚魚好味呀!」


我蠻欣賞沙律吧,款式和味道都很特別,例如有八爪魚蕃茄沙律、燒茄子沙律,是我初嚐的新口味~


我全晚吃了十隻生蠔呀~~~~~
實在太鮮甜!



另外buffet的餐飲是無限量供應的,包括紅酒、白酒、汽水、果汁、紅茶、咖啡等等。。。中意飲酒既朋友應該會好抵!

還有多款口味的Dreyer's 雪糕作結~

雖然我同爸爸不停食,但全晚最開心的還是皮皮,有得玩又有得食,食飽去放電,放完電返來又食過!真係超爽架!!!

這晚食buffet有點烏龍事,可能復活節假期日日去玩太開心,我居然記錯了吃buffet的日期,幸好酒店方面可以安排我家第二晚吃,因我知道復活節檔期好爆。。。


PANDA CAFE「巴西美食嘉年華」主題做到今個月月底(4月30日),想吃新鮮海鮮和特色南美菜式就快點BOOK枱了,我去那天全FULL呀!聽聞5月份又有新主題,有機會再來食過啦!




沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails